خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: بارسلونا و بایرن مونیخ مرا به خاطر عملکردم در این فصل اخراج می کردند

گواردیولا: بارسلونا و بایرن مونیخ مرا به خاطر عملکردم در این فصل اخراج می کردند

0

پپ گواردیولا که در نخستین فصل حضور خود در فوتبال انگلیس نتوانست انتظارات را برآورده کند و برای نخستین بار در دوران مربیگری اش فصل را بدون جام به پایان می رساند عنوان کرده بایرن مونیخ و بارسلونا او را به خاطر نتایجی که در منچسترسیتی کسب کرده اخراج می کردند.

گواردیولا به نقل از گاردین به خبرنگاران گفته:

سیتی تصمیم گرفته به من فرصت بدهد و ما سعی می کنیم موفق شویم. با این شرایط و نتایج در یک باشگاه بزرگ اخراج می شدم. قطعا شغلم را از دست می دادم. در باشگاه های قبلیم برکنار می شدم اما در سیتی من و دستیارانم فرصت دیگری داریم و سعی می کنیم فصل بعد بهتر باشیم. در بایرن و بارسلونا اخراج می شدم چون باید ببرم. تیتر روزنامه های فردای شما مهیا شد، حالا خوشحال هستید؟

گواردیولا درباره این ادعا که لیگ انگلیس سخت تر از آن چیزی بوده که تصور می کرده هم گفت:

فوتبال انگلیس سخت تر از آن چیزی که تصور می کردم نبوده است. شاید شما بیشتر از من تجربه داشته باشید و بتوانید توضیح بدهید که چرا قهرمانی در انگلیس سخت تر از آلمان، اسپانیا و یا ایتالیا است. نتایجی که این فصل گرفتم به خاطر سخت تر بودن  لیگ انگلیس نیست. هر باشگاهی شرایط متفاوتی دارد و هر مربی هم سبک خودش را دارد. فوتبال در همه جا بین دو تیم ۱۱ نفره در زمینی به یک اندازه برگزار می شود. البته که شرایط آب و هوایی و یا داوران با هم ممکن است فرق کند یا فوتبال لیگی فیزیکی تر از لیگ دیگری باشد اما فوتبال همه جا یک جور بازی می شود. چلسی قهرمان شد چون از بقیه بهتر و با ثبات تر بود. من اینجا هستم تا به فوتبال انگلیس کمک کنم و شاید شما انگلیسی ها بتوانید به من بگویید چرا فوتبال در اینجا خاص تر از جاهای دیگر است؟ من اهل اینجا نیستم و جواب را نمی دانم.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *