خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: ترسی بابت پرس سنگین در مقابل رقبای بزرگ نداریم

گواردیولا: ترسی بابت پرس سنگین در مقابل رقبای بزرگ نداریم

0

منچسترسیتی با ارائه یک بازی شجاعانه موفق شد چلسی را در استفموردبریج شکست دهد و به یک برد ارزشمند برسد، پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان مسابقه درباره شیوه بازی تیمش و عملکرد آبی های شهر منچستر در مقابل رقبا چنین گفت:

ما سعی می کنیم منچسترسیتی را همچون یک باشگاه نشان دهیم، نه تیمی که فقط شامل بازیکنان، کادرفنی و اعضای آن است. می خواهیم ثابت کنیم تیمی هستیم که هر جا برویم، بازی خودمان را به نمایش می گذاریم. نمی خواهیم منتظر اتفاقات بمانیم، البته که باید خودمان را با قدرت حریف وفق دهیم چرا که هر تیمی کیفیت خودش را دارد ولی در بازی مقابل چلسی نشان دادیم که برای برد به زمین آمده ایم. فصل پیش هم به دنبال برد بودیم ولی نتوانستیم پیروز شویم، در بازی این فصل از همان دقیقه اول برای برد به زمین رفتیم و در نهایت موفق به کسب پیروزی شدیم.

بازیکنان سیتی نشان داده اند که می توانند در هر زمینی در مقابل حریف پرس سنگین را از جلوی زمین انجام دهند، این کار در مقابل هر رقیبی سخت است ولی جزو بخشی از فرآیند کارمان است و حالا نشان می دهیم که توانایی انجام آن را داریم. سعی مان این است مقابل هر رقیبی تلاش مان را کنیم تا این سبک را به اجرا بگذاریم. رقبای سختی در لیگ داریم، یونایتد تیم خوبی است، تاتنهام هم حضور دارد، هری کین در تاتنهام در هر مسابقه، دو یا سه گل می زند. یونایتد با ژوزه تیم سرسختی است، تیم های او جنگنده هستند، در دوئل های فردی قدرتمندند و سرعت زیادی در ضدحملات دارند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *