خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: حادثه دورتموند ترسناک بود؛ امیدوارم آرامش به دنیا برگردد

گواردیولا: حادثه دورتموند ترسناک بود؛ امیدوارم آرامش به دنیا برگردد

0

پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود در واکنش به حادثه انفجار بمب در نزدیکی اتوبوس تیم دورتموند پیش از بازی این تیم در لیگ قهرمانان ابراز امیدواری کرد سران کشورهای بزرگ دنیا بتوانند آرامش را به دنیا بازگردانند.

گواردیولا به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

دنیا یک مقدار ترسناک شده است. امیدوارم رییس جمهور آمریکا و روسیه در کنار چین بتوانند راه حلی پیدا کنند چون در غیر این صورت معلوم نیست وضعیت دنیا چگونه می شود. ما نباید در ترس زندگی کنیم. امیدوارم مارک بارترا سلامتی اش را بازیابد. اتفاقی که در دورتموند رخ داد ترسناک و جدی بود. حقیقت این است که نمی دانیم دنیا به کدام سمت می رود.

گواردیولا همچنین در بازی روز شنبه تیمش مقابل ساوتهمپتون و آخرین وضعیت بازیکنانش گفت:

کمپانی پس از بازی با چلسی یک مقدار احساس ناراحتی کرد و برای همین مقابل هال سیتی ریسک نکردیم اما با توجه به تمرینات روزهای اخیر بنظر می رسد برای بازی با ساوتهمپتون آماده است. خبر خوب این است که توانست ۹۰ دقیقه در دیداری دشوار مقابل چلسی بازی کند.

ساوتهمپتون فصل استثنایی داشته است. آن ها مربی خوبی دارند و در همه پست ها از بازیکنان خوبی برخوردار هستند. من تحت تاثیر عملکرد آن ها در بازی رفت قرار گرفتم. این بازی آزمون خوبی برای ما خواهد بود.

من قبل هر بازی در مورد دروازه بان تیم تصمیم می گیرم. به براوو و کابایرو اعتماد دارم. براساس عملکرد آن ها در تمرینات و همچنین سبک بازی حریف درباره دروازه بان تیم تصمیم می گیرم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *