خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: در منچسترسیتی نسبت به بارسلونا و بایرن مونیخ قدرت بیشتری دارم

گواردیولا: در منچسترسیتی نسبت به بارسلونا و بایرن مونیخ قدرت بیشتری دارم

0

پپ گواردیولا که پس از حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان مورد انتقاد زیادی قرار گرفته عنوان کرده مورد حمایت سران این باشگاه قرار دارد و نسبت به بارسلونا و بایرن مونیخ از قدرت بیشتری برای دخالت در برنامه های باشگاه در نقل و انتقالات برخوردار است.

گواردیولا به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

همه مربیان و مدیران ورزشی می خواهند تیم شان بهتر شود و پیشرفت کند. حتی تیمی که فاتح سه گانه هم می شود سعی می کند در ترکیب تغییراتی بدهد بنابراین طبیعی است تیمی که به فینال لیگ قهرمانان نمی رسد تغییراتی ایجاد کند. من در منچسترسیتی بیشتر از هر زمان دیگری در دوران مربیگری ام قدرت دارم. این چالش بزرگی است و باید با آن کنار بیایم. من در ابوظبی با شیخ منصور دیدار کردم و از برنامه باشگاه آگاه هستم. ما به دنبال تقویت تیم هستیم. آینده بازیکنان و مربیان به نتایج بستگی دارد اما من می خواهم در پروسه نق و انتقالات تا جایی که امکان دارد نقش داشته باشم تا بتوانم به تیم برای برداشتن قدم بعدی کمک کنم.

عده زیادی پس از بازی با موناکو می گویند باید ۱۲ یا ۱۳ بازیکن را تغییر دهیم اما این غیرممکن است. باید با مسئولیت تر بود. بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و باید حقوق شان پرداخت شود. اگر بخواهیم برای هر بازیکن ۴۰ یا ۵۰ میلیون خرج کنیم ان وقت در یک تابستان باید ۵۰۰ تا ۶۰۰ خرج کنیم که غیر ممکن است. سعی می کنیم تیم را تقویت کنیم اما ایجاد این همه تغییر با توجه به شرایط بازار ممکن نیست.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *