0

عنوان Dragon Quest Heroes II یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با المان‌های Hack and Slash است که استودیو Omega Force آن را توسعه داده‌است. این بازی پارسال برای PS3 و PS Vita عرضه شد و نسخه ارتقایافته آن نیز دیروز برای پلتفرم‌های PS4 و PC منتشر شد. در ادامه می‌توانید اولین نمرات و نقدهای مراجع معتبر از بازی را مشاهده کنید.

این کاری که KOEI Tecmo و Square Enix انجام داده‌اند مرا بشدت تحت تاثیر قرار داده است. این بازی با استایل فوق‌العاده‌اش حس تازگی و لذت‌بخش بودن می‌دهد. گرچه هوش مصنوعی بازی کمی می‌لنگد، اما به طور کلی نواقص و اشکالات خاصی وجود ندارد که از آن‌ها گلایه کنیم. بازی به خوبی اجرا می‌شود، [به لحاظ بصری] عالی بنظر می‌رسد و علاوه بر این‌ها سرویس‌هایی در خور هواداران سری Dragon Quest نیر در نظر گرفته شده.
Dragon Quest Heroes II به طرز قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسخه اول بهبود پیدا کرده‌است. تغییرات به طور کلی رضایت‌بخش هستند و ساعت‌ها گیم‌پلی نسبت به محتوای اصلی‌اش به همراه بخش چندنفره و post game به ارمغان می‌آورد.
LaPS4 :‌ 85
Dragon Quest Heroes II یک عنوان muosu همراه با عناصر نقش‌آفرینی است و حتی برای کسانی که این ژانر را دوست ندارند جالب خواهد بود. امکان تغییر دادن mid-combo کاراکتر، استایل Toriyama، ضربات ویژه شگفت‌انگیز و شوخ‌طبعی شخصیت‌های بازی باعث می‌شوند که سناریوهای احمقانه و توخالی بازی را فراموش کنید. یک بازی عالی برای کسانی که نمی‌دانند سبک musou چیست و نمی‌خواهند وارد یک عنوان کلاسیک شوند.
3DJuegos :‌ 85
GameSpot :‌ 80
همانند نسخه‌ی قبل، Dragon Quest Heroes II فرصت‌هایش را از دست نداده و با مبارزاتی هیجان‌انگیز جذابیت سری Dragon Quest را حفظ کرده‌است. ترکیب آشنای طراحی Dragon Quest Heroess و ویژگی‌های جدید نه تنها این بازی را جذاب کرده است بلکه نشانگر پتانسیل این سری فرعی برای قسمت‌های آینده می‌باشد. این بازی یک hack-and-slasherr لذت‌بخش است که نه تنها یک اسپین‌آف فوق‌العاده از Warriors بلکه یک راه جدید و تاثیرگذار برای سری Dragon Quest می‌باشد.
IGN Spain :‌ 80
Gameblog.fr :‌ 80
Dragon Quest Heroes 2 تمامی خصوصیات خوب نسخه‌ی اول را در خود دارد و فرمول قبلی را با اضافه کردن عناصری جدید در گیم‌پلی بهبود می‌بخشد که این موضوع بازی را بسیار بهتر از قبل کرده‌ است.
GameCrate :‌ 80
Push Square :‌ 80
دنباله‌ی بدی نیست، اما نسخه اول بهتر بود.
IGN : 75
Dragon Quest Heroes 2 از برخی جهات پیشرفت داشته‌است و از برخی جهات پسرفت. عناصر جدیدی که به مبارزات اضافه شده‌اند در کل خوب هستند ولی تلاش سازندگان برای اضافه کردن برخی المان‌های نقش‌آفرینی به بخش داستانی همیشه درست عمل نمی‌کند. به عبارت دیگر آن‌ها بازی را از یک اشکن‌ لذت‌بخش به یک حالت خسته‌کننده تبدیل کرده‌اند. این موضوع حداقل نشان می‌دهد که Omega Force قصد دارد چیزهای جدیدی را برای این فرمول قدیمی امتحان کند.
 
پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *