خریده شدن مجموعه Crash Bandicoot توسط شرکت اکتیویژن با سقوط این سری همراه بود و بعد از آن نسخه‌های مختلف Crash Bandicoot با استقبال زیادی روبه رو نشدند.

اکتیویژن چندی پیش بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را منتشر کرد که بازسازی سه نسخه ابتدایی این مجموعه است. عرضه این بازی با موفقیت همراه شد و حالا این شرکت به دنبال بازسازی نسخه‌های بیشتری از این مجموعه است. طی گزارش مالی این شرکت مدیر عامل اکتیویژن، «اریک هایزنبرگ» (Eric Hirshberg)، بیان کرد که عملکرد بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy فراتر از انتظار آن‌ها بوده و به دنبال بازسازی بازی‌های کلاسیک‌ قدیمی دیگری هستند.بعد از بیان شدن این صحبت‌ها از جانب هایزنبرگ، توجهات به سه‌گانه Spyro جلب شد که در دوره یکسانی با مجموعه Crash Bandicoot عرضه شده است. عرضه این عنوان می‌تواند برای کسانی که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy خریداری کرده‌اند گزینه خوبی باشد. در واقع در حال حاضر سه‌گانه Spyro جزئی از مجموعه Skylanders است.البته اولین گزینه طرفدران بازی‌های مسابقه‌ای مجموعه Crash Bandicoot است که باز هم ناتی داگ سازنده آن‌ها است. یکی از توسعه دهندگان N. Sane Trilogy اعلام کرده بود که اگر این بازسازی موفق عمل کند با ایده بازسازی عناوین دیگری از مجموعه Crash Bandicoot موافق است

.بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy پس از انتشار عملکرد بسیار خوبی داشته است و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال تبدیل شده است. در حال حاضر این عنوان بیش از هر بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 دیگری در صدر جدول فروش‌ هفتگی بریتانیا قرار گرفته است و تنها دو روز نیاز داشت تا به پرفروش‌ترین بازی فیزیکی ماه ژوئن در سراسر جهان تبدیل شود. همینطور Crash Bandicoot N. Sane Trilogy توانسته است به پرفروش‌ترین بازی فروشگاه پلی‌استیشن در ماه ژوئن تبدیل شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *