Japan Studio که یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای شرکت سونی و دنیای بازی محسوب می‌شود که چندین تیم را در زیرمجموعه خود دارد و هر کدام از این تیم‌ها یا در حال ساخت یک بازی هستند و یا از لحاظ فنی در حال پشتیبانی کردن بازی‌سازان مستقل می‌باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfers، به نظر می‌رسد پس از عرضه پروژه The Last Guardian و البته انتشار Gravity Rush 2 در آینده نزدیک این استودیو قرار است یک بازی بسیار بزرگ و بلندپروازانه را در سال 2017 معرفی کند.

آقای “ترویوکی توریاما” (Teruyuki Toriyama) تهیه کننده بازی Bloodborne بتازگی در مصاحبه با وبسایت ژاپنی 4Gamer گفته است که آن‌ها در حال کار بر روی یک پروژه “بلندپروازنه” هستند. بدیهی است که با چنین اظهارنظری ذهن گیمرها به بی‌گمان به سمت ادامه‌ای بر Bloodborne و یا حتی Demon Souls می‌رود که در گذشته با همکاری From Software بصورت انحصاری برای کنسول‌های سونی منتشر شدند.

از سوی دیگر 4Gamer صحبت کوتاهی را نیز با رئیس استودیو‌های جهانی شرکت سونی یعنی آقای “شوهی یوشیدا” داشت و ایشان دراین رابطه گفت سال 2016 بواسطه عرضه PS4 Pro و PS4 Slim و PlayStation VR سال سخت‌افزار برای خانواده PlayStation بود اما سال 2017 سال نرم‌افزار و بازی‌های  شگفت‌انگیز انحصاری است.

هر صورت با توجه به معرفی‌های پرتعداد و جذاب سونی در سال 2016، به نظر می‌رسد سال 2017 و 2018 از لحاظ بازی‌های انحصاری نقطه اوج PS4 باشد. دیدگاه شما در این رابطه چیست؟

منیع پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *