خانه تکنولوژی اخبار تمرکز اصلی کوالکام در نمایشگاه CES 2017 بر روی پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود

تمرکز اصلی کوالکام در نمایشگاه CES 2017 بر روی پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود

0

به‌نظر می‌رسد کوالکام اطلاعات بیشتری را از پردازنده آینده خود، اسنپدراگون ۸۳۵، در نمایشگاه CES 2017 اعلام خواهد کرد. این شرکت اخیرا تیرزی برای این چیپ‌ست با عنوان “در مرکز توجه قرار بگیرید” را منتشر کرده است.

تمرکز ما در نمایشگاه CES 2017 بر روی پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود.

شرکت کوالکام در گذشته اعلام کرده بود که پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با فناوری ۱۰ نانومتری FinFET سامسونگ ساخته خواهد شد. این چیپ‌ست با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۴.۰ معرفی خواهد شد، فناوری که باعث می‌شود گوشی هوشمند با ۵ دقیقه شارژ تا ۵ ساعت کاربر را همراهی کند.

کوالکام مشخصات فنی بیشتری را از این چیپ‌ست منتشر نکرده که برای مثال می‌توان به فرکانس هسته‌ها و عملکرد گرافیکی آن اشاره کرد. اخیرا نتایج بنچمارک این پردازنده در سایت GFXBench منتشر شده که براساس آن شاهد چیپ‌ستی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰ با ۳۰ درصد عملکرد بهتر نسبت به آدرنو ۵۳۰ هستیم. بااین‌حال امکان تقلب در نتایج بنچمارک آنلاین وجود دارد و همچنین نتایج مربوط به محصولات در حال توسعه می‌تواند با نمونه نهایی متفاوت باشد.

براساس شایعه‌ای تایید نشده دستگاه گلکسی S8 اولین گوشی هوشمند با این پردازنده خواهد بود و انتظار داریم که شاهد رونمایی از آن در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) باشیم.

۲۰۱۶۱۱۲۳۰۶۳۹۲۸۴۹۶۸

 

منبع آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *