به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GAMERANT، یکی از کارگردانان عنوان Uncharted: The Lost Legacy، یعنی Shaun Escayg طی مصاحبه‌ای که با مجله‌ی PlayStation Magazine داشته‌است توضیح داد: “این بازی به لحاظ روایی لحن متفاوتی خواهد داشت [نسبت به سری]، ولی در همان زمینه از جهان Uncharted روایت می‌شود.

او همچنین در مورد ستینگ بازی (که در کشور هند جریان است) و پتانسیل‌های این ستینگ برای سری گفت: “در کشور هند نمادگرایی باستانی و هنری، معابد مخفی و خدایان عجیبشان پتانسیل خوبی برای بازی دارند. پس این یک ستینگ فوق‌العاده برای Uncharted: The Lost Legacy خواهد بود.

در مصاحبه، Escayg توضیح داد که چطور این بازی از یک محتوای دانلودی ساده به یک پروژه‌ی بزرگ تبدیل شد: “Uncharted: TLL ابتدا قرار بود یک DLC‌ ساده باشد. ولی نتوانستیم آنطور پیش برویم…خب، ما به زمان بیشتری برای توسعه‌ی داستان نیاز داشتیم. و حالا اگر بخواهیم آن را نامگذاری کنیم می‌گوییم  Uncharted: TLL یک گسترش‌دهنده‌ی داستانی است.

این بازی که در شروع مراسم PSX 2016 معرفی گردید، شخصیت اصلی سری یعنی “نیتن دریک” را شامل نمی‌شود اما در عوض دو تا از شخصیت‌های مونث نسخه‌های قبل یعنی “کلویی فریزر” و “نادین راس” جزو شخصیت‌های اصلی بازی خواهند بود. از آنجایی که “کلویی” که در Uncharted 4 حضور نداشت، الان فرصت مناسبی برای این شخصیت محبوب است که ماجراجویی‌های جدیدی را به همراه “نادین” که نقش‌منفی Uncharted 4 بود آغاز کند. همچنین کسانی که نسخه‌های قبلی را بازی کرده‌اند حتما متوجه تغییراتی در گیم‌پلی بازی شده‌اند. طبق گفته‌های کارگردان بازی محیط‌های بازی نسبت به قبل وسیع‌تر و بازتر شده‌اند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *