به گزارش پردیس گیم و به نقل از گیم‌اسپات، اکتیویژن در بخشی از گزارش مالی خود نسخه جدید Call of Duty برای سال 2017 را تایید کرد اما بزرگ‌ترین سوپرایز این خبر، تایید بازگشت به ریشه‌ها بود و هم‌اکنون این کمپانی توضیح داده که چرا چنین تصمیمی گرفته‌اند.

Thomas Tippl طی جلسه‌ای با سرمایه‌ گذاران، ابتدا Call of Duty: Infinite Warfare را مورد بحث قرار داد. وی گفت در حالی که این نسخه یک “بازی با کیفیت و نوآورانه” بود، نتوانست مانند انتظارات اکتیویژن عمل کند. ما می‌دانستیم که فروش این نسخه نسبت به Black Ops III افت داشته زیرا Infinite Warfare یک سری فرعی جدید برای Call of Duty به حساب می‌آمد.

با این حال، برخی از طرفداران قدیمی Call of Duty از محیط فضایی نسخه‌های اخیر شکایت داشتند؛ حقیقتی که خود Tippl هم اذعان کرد اما این بدان معنا نیست که اکتیویژن از رفتن به آن محیط پشیمان شده باشد:

واضح است که محیط فضایی برای بخشی از مخاطبان ما جالب به‌نظر نمی‌رسید. ما یک استودیوی پرشور و با تجربه داریم که به‌طور عمیق در این راه متعهد بوده‌اند و با وجود ریسکی که مشاهده کردیم، ما معتقد هستیم که مهم است تصمیمات تیم‌های سازنده عناوین‌مان برای چیزی که می‌خواهند خلق کنند را در نظر داشته باشیم.

او ادامه داد:

در حالی که به موفقیتی که برنامه ریزی کرده بودیم دست نیافتیم، ما را قادر می‌ساخت تا از اصول فرهنگی‌ای که Bobby مورد بحث قرار داد حمایت کنیم: توانمندسازی تیم با استعداد ما برای دنبال کردن فرصتی که مشتاق آن هستند. فراهم آوردن محیطی پر از علاقه و اشتیاق مولفه مهم موفقیت‌های ما است و فرایندی برای درس گرفتن از اشتباهات‌مان چیزی بوده که کمپانی ما را خاص می‌کند و به همین دلیل با استعدادترین افراد این صنعت مجذوب کمپانی ما شده‌اند.

با تمام این حرف‌ها و همچنین با در نظر گرفتن اینکه Call of Duty همچنان عملکرد خوبی در فروش داشته، اکتیویژن از تقاضاهای طرفداران برای ساخت نسخه‌ای از این سری که به عناوین قبلی آن نزدیک‌تر باشد، آگاه است:

اکتیویژن در سال 2017، سری Call of Duty را به ریشه‌ها باز می‌گرداند و مبارزات سنتی مجددا به صحنه می‌آیند. این چیزی است که جامعه بازیکنان Call of Duty و  Sledgehammer Games که نسخه سال جاری را می‌سازد، برای آن بسیار هیجان‌زده هستند.

جزئیات دیگری به اشتراک گذاشته نشد. تاکنون فقط مشخص شده این نسخه از Call of Duty که بیش از 2 سال از آغاز مراحل ساخت آن می‌گذرد، دارای محیطی کلاسیکی یا امروزی خواهد بود. به غیر از آن، Sledgehammer  در توئیتر گفته “به عنوان سازنده بازی‌ها، این نسخه بزرگ‌ترین دستاورد ما است.

Sledgehammer در گذشته برای ساخت Modern Warfare 3 کمک کرده و توسعه دهنده اصلی Advanced Warfare بوده است. سالیانه شاهد عرضه نسخه‌های مختلفی از Call of Duty هستیم که هر کدام توسط یکی از 3 استودیوی Infinity Ward ،Treyarch و Sledgehammer ساخته می‌شود. Sledgehammer همچنین زمانی برروی یک نسخه سوم شخص از Call of Duty در دوره ویتنام کار می‌کرد.

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *