Xbox Scorpio قدرتمند‌ترین کنسول ساخته شده تا به امروز است که در اواخر سال 2017 منتشر خواهد شد. اما معمولا ما در مسیر عمر هر کنسول، شاهد یک چرخه مثبت از همان آغاز نیستیم و معمولا مدتی زمان می‌برد که قدرت واقعی سخت‌افزار مشخص شود اما این زمان برای اسکورپیو چقدر است؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، یک تحلیلگر اقتصادی به نام‌ آقای “مایکل گودمن” در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که برای مشاهده قدرت واقعی اسکورپیو باید حداقل یک تا دو سال صبر کنید. به گفته ایشان برای آنکه تفاوت بین دو نسل مشخص شود، نیاز به زمان است و شما در زمان عرضه اسکورپیو هنوز نمی‌توانید تفاوت بزرگی بین بازی‌های آن و سایر کنسول‌ها را مشاهده کنید. اما ایشان معتقد است پس از دو سال، قدرت واقعی اسکورپیو آشکار خواهد شد و شکاف مورد انتظار بین کیفیت عناوین این کنسول با سایر پلتفرم‌ها ایجاد می‌شود.

Xbox Scorpio احتمالا در E3 2017 به شکل کامل‌تر توسط مایکروسافت رونمایی خواهد شد و هنوز جزئیات کامل سخت‌افزار این کنسول مشخص نیست و حتی حدس و گمان‌های فراوانی در مورد ماهیت آن زده می‌شود. با این وجود نمی‌توان این حقیقت را انکار کرد که عرضه کنسول جدید مایکروسافت می‌تواند معادلات جدیدی را در بازار کنسول‌ها شکل دهد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *