پس از موفقیت فراتر از انتظار بازی Horizon: Zero Dawn، اکنون آینده سری بازی Killzone در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، به نظر می رسد طرفداران پرشمار کیلزون نباید ناامید باشند زیرا اخبار جالبی به گوش رسیده است.

استودیو گوریلا گیمز سازنده و خالق Horizon: Zero Dawn و Killzone در کشور هلند واقع شده است و بتازگی یک روزنامه هلندی در گزارشی اعلام کرده که استودیو مرکزی گوریلا یعنی “گوریلا آمستردام” کار ساخت نسخه جدید بازی کیلزون را آغاز کرده است. این روزنامه همچنین منبعی را نیز از اینترنت برای این خبر قرار داده که اکنون با مراجعه به این منبع متوجه می‌شویم صفحه موردنظر حذف شده است.

از آنجایی که Horizon: Zero Dawn بتازگی منتشر شده است، هنوز برای قضاوت در مورد اینکه پروژه آینده گوریلا چیست، زود است. اما نباید فراموش کنیم که سونی به Horizon به عنوان یک پروژه طولانی مدت نگاه می‌کند به همین دلیل احتمال ساخت کیلزون را باید ناچیز بدانیم مگر آنکه استودیو سازنده بازی گسترش پیدا کرده و با سرمایه‌گذاری بیشتر به شکل همزمان یک نسخه از کیلزون را توسعه دهد، هر چند همین الان هم گوریلا گیمز با در اختیار داشتن بیش از 270 نفر یک استودیو وسیع محسوب می‌شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *