خانه تکنولوژی اخبار رندرهای ال جی V30 با یک صفحه نمایش ثانویه کشویی منتشر شدند

رندرهای ال جی V30 با یک صفحه نمایش ثانویه کشویی منتشر شدند

0

دیروز نسخه اولیه ال جی V30 در رندرهای جدید درز کرده، به نمایش درآمدند. در این رندرها، شاهد یک گوشی کشویی به سبک بلک بری Priv هستیم که بجای کیبورد فیزیکی از یک صفحه نمایشی لمسی ثانویه کشویی در آن استفاده شده است.

رندرهای ال جی V30 از یک تحولی اساسی در طراحی خبر می‌دهند

کانسپت اولیه ال جی V30 جذاب است اما به گفته اوان بلاس درز دهنده اصلی این تصاویر، هنوز هم نمی‌توان گفت این، طراحی نهایی  ال جی V30 خواهد بود و شاید نمایشی از تفکر وسوسه‌انگیز ال جی درباره گوشی بعدی خود باشد.

ال جی V10 با طراحی دلپذیر و صفحه نمایش ثانویه جدید خود، دوربین دوگانه جلو و تنظیمات DAC و آمپلی‌فایر هم از نظر ظاهر و هم از نظر قابلیت یک گوشی متفاوت بود.

ال جی V30

ال جی V20 هم با ادامه سبک طراحی اصلی، دوربین دوگانه را به قسمت پُشت منتقل کرد؛ بنابراین تحول اساسی در طراحی ال جی V30 چندان دور از تصور نیست.

ال جی هنوز هم طرح ثابتی برای سری V انتخاب نکرده است و همچنان بطور کلی از یک طراحی ترکیبی استفاده می‌کند.

در یک بازار اشباع، استفاده از ایده یک گوشی کشویی یا اوضاع را بدتر خواهد کرد یا بهتر!

بلک بری پرایو ثابت کرد با وجود همه معایب گوشی‌های کشویی، این مدل گوشی‌ها همچنان طرفداران خاص خود را دارند و شاید ال جی V300 نیز به همین دسته خاص تعلق داشته باشد.

پرایو نتوانست مخاطبانی فراتر از طرفداران سرسخت بلک بری پیدا کند و ممکن است ال جی V30 نیز در صورت در پیش گرفتن یک رهیافت کشویی، به همین سرنوشت دچار شود.

شاید علت شکست پرایو، بلک بری و کشویی بودن آن بود و شاید ترکیب هر دو باعث سرنوشت نه چندان هیجان‌انگیز این گوشی شد اما ورود به دنیای کشویی‌ها، برای ال جی ریسک بزرگی خواهد بود.

ال جی V30

از سوی دیگر شاید یک صفحه نمایش ثانویه کشویی برای مشتریانی که از گوشی‌های سر و ته فلزی، شیشه‌ای و تختی که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها از دور خارج شوند خسته شده‌اند، یک گزینه جالب و متفاوت باشد.

البته باید گفت اگر طراحی متفاوت ال جی V30 با یک تحول نرم افزاری چشمگیر همراه باشد می‌تواند به محبوبیت برسد.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *