همانطور که می‌دانید کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2017 در حال برگزاری است. در طول این کنفرانس مایکروسافت از عناوین مختلفی رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها، نسخه Definitive Edition بازی Recore است.

طبیعتا در جریان هستید که بازی Recore سال گذشته منتشر شد و با وجود پتانسیل‌های بسیار بالایی که داشت نتوانست آن طور که باید انتظارات را برآورده کند. به هر حال مایکروسافت در جریان لایو استریم خود در نمایشگاه گیمزکام نسخه بهبود یافته این عنوان که تهیه کنندگی آن را کیجی اینافونه بر عهده داشته است را معرفی کرد.

بر اساس اطلاعات تازه‌ای که مایکروسافت منتشر کرده است، نسخه جدید بازی Recore قرار است که به طور کامل از قدرت کنسول میان نسلی و توانای ایکس باکس وان ایکس استفاده کند. بنابر این و طبق اظهارات مایکروسافت، این عنوان با وضوح 4K و با بهره گیری از فناوری HDR بر روی ایکس باکس وان ایکس اجرا خواهد شد.

البته پیشرفت‌های بازی تنها به اینجا ختم نمی‌شود و سازندگان علاوه بر موارد گفته شده و ارتقای کیفی بازی، تغییرات دیگری را در بازی اعمال کرده‌اند. که از جمله این تغییرات و بهبود‌ها می‌توان به اضافه شدن یک تانک جدید به نام T8-NK اشاره کرد که می‌تواند در برخی از ماموریت‌ها همراه شما باشد. همچنین در این نسخه شاهد اضافه شدن یک ماموریت جدید با نام Eye of Obsidian به بازی هستیم.

به هر حال این بازی در تاریخ هفتم شهریور ماه (29 آگوست)، یعنی تنها 8 روز دیگر برای کنسول ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *