کمتر از ۶ ساعت به آغاز مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 زمان باقی است و حال طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی ولو اطلاعات جدیدی را از مسابقات این دوره به اشتراک گذاشته است. در این مطلب نگاهی جامع به این اطلاعات خواهیم داشت؛

تاریخ برگزاری مرحله‌ی گروهی و اصلی مسابقات

مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 از تاریخ یازدهم تا چهاردهم مرداد برگزار خواهد شد و در این چهار روز ۱۸ تیم راه‌یافته به دو گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایی شامل ۹ تیم به رقابت خواهند پرداخت. در این مرحله بازی‌ها به صورت BO2 خواهد بود و در آخرین روز از مسابقات مرحله‌ی گروهی، تیم‌ها بر اساس امتیازات کسب‌شده در یکی از جایگاه‌های اول تا نهم قرار می‌گیرند. چهار تیم ابتدای جدول در براکت بالایی و چهار تیم پنجم تا هشتم جدول نیز در براکت پایینی دسته‌بندی خواهند شد. تیم انتهای جدول هم به دلیل کسب نتایج ضعیف از ادامه‌ی رقابت‌ها بازخواهد ماند و به این ترتیب تکلیف ۱۶ تیم راه‌یافته به مرحله‌ی اصلی مشخص می‌شود.

Dota 2

مرحله‌ی اصلی مسابقات با یک روز فاصله از مرحله‌ی گروهی در تاریخ شانزدهم مرداد آغاز می‌شود و تا بیست و یکم مرداد ادامه خواهد یافت. تیم‌ها در این شش روز در دو براکت بالایی و پایینی به مصاف هم خواهند رفت و تمامی بازی‌ها منهای بازی فینال بزرگ و بازی‌های روز نخست براکت پایینی با فرمت BO3 برگزار می‌شود؛ به این صورت که بین هر تیم سه بازی برگزار خواهد شد و تیمی که بتواند دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد به مرحله‌ی بعدی خواهد رفت. شایان ذکر است که قالب برگزاری مسابقات براکت پایینی در روز اول به صورت BO1 و فرمت برگزاری مسابقات فینال بزرگ به شکل BO5 خواهد بود.

شخصیت‌ها و گزارشگر‌های مسابقات

مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 توسط [Day[9 (شان پلات) و مرحله‌ی گروهی توسط Machine (الکساندر ریچاردسون) میزبانی خواهد شد. شان پلات در ابتدا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در بازی Starcraft کار خود را آغاز کرد و پس از انتشار بازی Starcraft 2 به جمع گزارشگران این بازی پیوست و به سرعت توانست در میان عموم کاربران بازی Starcraft به محبوبیت چشم‌گیری دست یابد. اوایل امسال پلات به بازی Dota 2 روی آورد و یک برنامه‌ی هفتگی با محوریت «آموزش دوتا» را با همکاری Purge (کوین گودیک) آغاز کرد.

Dota 2

میزبانی مرحله‌ی گروهی مسابقات اینترنشنال امسال نیز بر عهده‌ی الکساندر ریچاردسون است که وی را از مسابقات بوستون میجر سال گذشته به یاد داریم. ریچاردسون کار خود را با میزبانی و تفسیر مسابقات بازی Counter-Strike: Global Offensive آغاز کرد و اولین حضور او به عنوان میزبان در بازی Dota 2 را می‌توان به تورنمنت Boston Major مربوط دانست. در کارنامه‌ی او ۱۸ میزبانی مسابقات قهرمانی CS:GO و میزبانی مسابقات بوستون میجر بازی Dota 2 به چشم می‌خورد و این موضوع او را به یکی از شخصیت‌های شناخته‌شده در این حوزه تبدیل کرده است.

شخصیت‌ها و گزارشگران انگلیسی زبان مسابقات نیز در تصویر زیر قابل مشاهده هستند که در آن نام Sheever نیز به چشم می‌خورد. مدتی قبل اعلام شد که این گزارشگر، مسابقات آتی را به دلیل سرطان از دست خواهد داد، ولی نام Sheever در این لیست نشان از حضور موقت وی در صحنه‌ی مسابقات امسال دارد. شایان ذکر است که هنریک آنبرگ (AdmiralBulldog) به خاطر مشکلات به‌وجود آمده در سفارت، امکان شرکت در مسابقات امسال را نخواهد داشت و این خبر دیروز توسط این گزارشگر توانا تایید شد.

Dota 2

گروه‌بندی مرحله‌ی گروهی مسابقات

تیم‌های راه‌یافته به مرحله‌ی گروهی در قالب دو گروه شامل ۹ تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در گروه اول تیم‌های Evil Geniuses ،Team Liquid ،Team Secret ،Team Empire ،LGD Gaming ،TNC Pro Team ،Fnatic ،Infamous و iG Vitality حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم‌های Invictus Gaming ،Virtus.Pro ،OG ،Newbee ،Cloud9 ،Execration ،HellRaisers ،LGD.Forever Young و Digital Chaos به چشم می‌خورند.

Dota 2

اسامی تیم PlanetDog و تیم TeamNP نیز به ترتیب به HellRaisers و Cloud9 تغییر یافته است و این تیم‌ها با اسامی جدید در مسابقات امسال شرکت خواهند کرد.

Dota 2

جزئیات تکمیلی مسابقات

مسابقات روز نخست مرحله‌ی گروهی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز خواهد شد که در آن هشت تیم از گروه اول به مصاف هم می‌روند. در دیدارهای بعدی، هشت تیم از گروه دوم به رقابت‌ خواهند پرداخت که این مسابقات از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز خواهند شد. پس از آن دیدارهای سوم از گروه اول در ساعت ۲:۰۰، دیدارهای چهارم از گروه دوم در ساعت ۴:۳۰ و دیدار نهایی از گروه اول در ساعت ۷:۰۰ برگزار می‌شوند.

Dota 2

مسابقات The International 7 با جایزه‌ی ۲۳.۳ میلیون دلاری رکورد بیشترین مبلغ جایزه‌ی جمع شده در تاریخ ورزش‌های الکترونیک را به خود اختصاص داده است و بر این اساس جایزه‌ی تیم اول این دوره از مسابقات بیش از ۱۰.۲ میلیون دلار اعلام شده که همچنان در حال افزایش است.

Dota 2

برای مسابقه‌ی All Star امسال مبلغ ۱۰۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است و بازیکنان این دوره نیز در تصویر زیر قابل مشاهده خواهند بود. نحوه‌ی انتخاب این بازیکنان بر اساس رای کاربران صورت گرفته است و از محبوب‌ترین تیم‌ها در این نظرسنجی می‌توان به Team Liquid ،Vitus.Pro ،Evil Geniuses و OG اشاره کرد.

Dota 2

زومجی

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *