خانه ورزش اخبار ورزش پرسپولیس از فصل پیش عقب افتاد

پرسپولیس از فصل پیش عقب افتاد

0

پرسپولیس برانکو فصل پیش، صاحب بهترین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر شد. میانگین امتیازات آن‌ها از هر بازی، در ادوار لیگ بی‌سابقه بود و خط دفاعی‌شان هم همزمان رکوردشکنی کرد. به نظر می‌رسید نتایج فصل پیش، تکرار نشدنی باشند اما پرسپولیسی‌ها در فصل جدید، بهتر از فصل قبلی نتیجه‌گیری را آغاز کردند.

پرسپولیس از هفته اول تا ششم، اوضاعی بهتر از فصل پیش داشت. آن‌ها نسبت به هفته‌های مشابه فصل پیش، یا نتایج بهتری می‌گرفتند و یا در صورت امتیاز برابر، تفاضل گل بهتری داشتند. حتی باخت به پیکان در هفته گذشته هم این روند را تغییر نداد و آن‌ها با ۱۳ امتیاز، نتیجه بهتری از فصل پیش گرفته بودند.

دومین هفته بدون برد پرسپولیس مقابل سپاهان، آن‌ها را برای اولین بار از تیم فصل قبل عقب انداخت. پرسپولیس امروز، در اصفهان متوقف شد و چهاردهمین امتیازش را گرفت. در شرایطی که فصل پیش، دقیقا در هفته هفتم سپاهان را در اصفهان برده بود و ۱۵ امتیاز داشت.

عقب افتادن پرسپولیس از فصل پیش، آن هم بعد از شروع رویایی که در هفته‌های ابتدایی داشتند می‌تواند آن‌ها را نگران ادامه فصل کند. به خصوص که دوباره، سرخپوشان باید برای بازی کردن در آسیا، بازگشت به لیگ و یک بازی عقب افتاده با صنعت نفت آماده شوند. فشار بازی کردن همزمان در لیگ برتر و مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فعلا سرعت تیم رویایی برانکو را گرفته است.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *