شرکت ال جی الکترونیکس به خاطر طراحی بی‌نظر محصولاتش موفق شد در دریافت جوایز طراحی iF در سال 2017 رکوردشکنی کند. این شرکت در سال جاری 30 جایزه مختلف را در بخش طراحی دریافت کرد که از جمله آن می‌توان به معتبرترین جایزه iF یعنی Gold Award برای جاروبرقی مخزنی CordZero اشاره کرد. گوشی هوشمند ال جی وی 20، هدست بلوتوثی LG Tone، تلویزیون LG Signature OLED W7 و LG Gram دیگر محصولاتی هستند که جوایز زیادی را برای بخش طراحی از آن خود کرده‌اند.

بیش از 60 سال است که جوایز طراحی iF به عنوان یکی از برترین رقابت‌های طراحی در جهان شناخته می‌شود. هدف اصلی جوایز iF که توسط انجمن جهانی طراحی GmbH در آلمان سازمان‌ یافته است، شناسایی، پشتیبانی و ترویج طرح‌های خوب و افزایش آگاهی در مورد طراحی در بین عموم و نقش آن در زندگی مصرف‌کننده است. در رقابت امسال نیز 5 هزار و 500 محصول از 59 شرکت حضور داشتند.

جوایز طراحی iF

جوایز طراحی iF برای چهار محصول فوق پریمیوم سری LG Signature

در هنگام اهدای جایزه Gold Award به CordZero ال‌جی، داوران این جاروبرقی بی‌سیم را به خاطر کاربردی بودن و کاربری آسان و راحت، تحسین کردند. به‌علاوه همه چهار محصول فوق پریمیوم سری LG SIGNATURE، توسط iF با عنوان طراحی برتر شناخته شدند. تلویزیون زیبا و فوق باریک LG SIGNATURE TV W نیز جایزه افتخاری iF را از آن خود کرد؛ جایزه‌ای که در سال گذشته توسط یخچال LG SIGNATURE، ماشین لباس‌شویی، تصفیه هوا و اولین تلویزیون OLED کسب‌شده بود.

جوایز طراحی iF

به‌علاوه، گالری LG SIGNATURE در هر دو دسته ارتباطات و معماری داخلی جایزه افتخاری دریافت کرد. به ‌منظور رونمایی از محصولات سری فوق ‌پیشرفته ال ‌جی در IFA 2016 در برلین، نمایشگاه 140 مترمربعی برای برجسته کردن فلسفه طراحی جوهره ذات (The Art of Essence) که فلسفه پشت این سری از محصولات لوازم‌ خانگی و تلویزیون است، طراحی‌شده بود.

جوایز طراحی iFآقای Noh Chang-ho، معاون مدیرعامل و رئیس طراحی شرکت ال ‌جی الکترونیکس گفت:

طراحی‌های محصولات ال‌ جی حاصل الهام گرفتن و درک ما از نیازهای خاص مشتریانمان است. جوایز طراحی iF بیان‌کننده این مطلب است که چگونه تعهد ما به زیبایی‌شناسی، تجربه کاربری را تغییر می‌دهد. ما به عرضه محصولاتی که مرزهای زیبایی و کارایی را به چالش می‌کشند، ادامه خواهیم داد.

گجت نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *