آیا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که بی صبرانه منتظر عرضه گلکسی نوت 8 هستید؟ اگر اینگونه است، سامسونگ برای شما یک خبر خوب در راه دارد.

یکی از بهترین کارکنان فروشگاه بست بای، امروز در وب ‌سایت ردیت پستی را منتشر ساخته که خبر از عرضه گلکسی نوت 8 در بازار آمریکا و در تاریخ 2 شهریور می دهد که تنها یک روز پس از رونمایی، در دسترس خواهد بود.

حتی این خبر از طریق کانال‌ هایی همانند ورایزن و سامسونگ نیز تایید گشته است. اما با این حال نمی شود به طور صد در صد این خبر را درست دانست. در هر صورت اگر شایعه ای در میان نباشد این فبلت پر سر و صدا، تا ده روز آینده روانه بازار می شود.

یکی از نشریات کره ‌ای هم چندی پیش مدعی شده بود که عرضه گلکسی نوت 8 در تاریخ  24 شهریور آغاز خواهد شد. البته ممکن است این موضوع تنها در مورد بازار کره صحت داشته باشد. بنابراین بهتر است همچنان منتظر بمانیم تا صحت و سقم این گمانه زنی ها به طور کامل روشن شود.

البته بنابر بر آنچه در گذشته از کمپانی کره ای سامسونگ شاهد بودیم، این شرکت همیشه چند هفته پس از رونمایی محصولات خود، آنها را به بازار عرضه می نماید. اما گویا در مورد گلکسی نوت 8، روندی تازه را در پیش گرفته و قصد دارد بلافاصله بعد از رونمایی، آن را روانه بازار کند.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *