خانه ورزش اخبار ورزش استیلی: اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را نمی شناسم

استیلی: اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را نمی شناسم

0

به نقل از مهر، حمید استیلی در خصوص اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس که اسامی آنها صبح امروز اعلام شد گفت: ۳ نفر از این ۵ نفر را می شناسم که از ترکیب قبلی هیات مدیره انتخاب شده اند. تنها چهره فوتبالی این جمع آقای کاشانی است که سالها در پرسپولیس بازی کرده و پیشکسوت باشگاه و تیم ملی بوده اند.

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس افزود: علی اکبر طاهری هم در این دو سه سال اخیر کارنامه بسیار خوبی داشته و باشگاه نتایج خوبی با او گرفته است. همچنین گرشاسبی هم مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان و تهران بوده و سابقه مدیریتی خوبی در کارنامه دارد.

حمید استیلی در ادامه با تاکید به اینکه این ترکیب هیات مدیره نیاز به چهره های اقتصادی داشت ادامه داد: در حال حاضر باشگاه با منابع مالی که دارد فقط امور روزمره را پیش می برد ولی زیرساخت های باشگاه با پشتوانه قوی مردمی که دارد باید با تزریق منابع مالی خوب توسط چهره های اقتصادی تقویت شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: روغنی و حاجی بیگی را نمی شناسم اما امیدوارم با کار اقتصادی قوی به فکر استادیوم اختصاصی برای باشگاه و زمین تمرینی مناسب و کار بر روی تیم های پایه پرسپولیس باشند تا ساختار و زیربنای مناسب برای این باشگاه حرفه ای و پرطرفدار ایجاد شود.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *