مدیر Xbox آقای “فیل اسپنسر” بتازگی در جریان پادکست صوتی وب‌سایت IGN، نزدیک به یک ساعت در مورد مباحث مختلف صحبت کرده است، از کنسول اسکورپیو تا E3 2017 و آینده پلتفرم XBOX.

به گزارش پردیس‌گیم، روز گذشته شما بخشی از صحبت‌های ایشان در مورد لاین‌آپ مایکروسافت در E3 2017 را مطالعه کردید و در این مطلب به مرور سایر مباحث مهمی می‌پردازیم که ایشان در قالب پادکست صوتی بیان کرده‌اند.

قابلیت Xbox Pass

با این قابلیت شما می‌توانید با پرداخت ماهانه 10 دلار، به بیش از 100 بازی Xbox 360 و Xbox One دسترسی داشته باشید. هدف ما پشتیبانی بلندمدت است به طوری که اگر در ماه اول 100 بازی رایگان شود اینطور نیست که ماه دوم تمام این بازی‌ها تغییر کند بلکه هر ماه تعدادی بازی از لیست خارج شده و تعداد جدیدی وارد لیست می‌شود. این سیاست باعث می‌شود که دارندگان این سرویس فرصت بیشتری برای تجربه بازی‌ها داشته باشند. ما از دو سه سال پیش به دنبال اجرایی کردن Xbox Pass بودیم اما بدلیل برطرف کردن مشکلات فنی و امضای قرارداد با شرکت‌های دیگر، این روند تا به امروز طول کشید. برای ما بسیار مهم است که با این سرویس کاربران احساس تجربه یک سری دمو و تریال را بدست نیاورند و به معنای واقعی با بازی‌های کامل و متنوعی رو‌به‌رو شوند.

دلیل تغییر زمان کنفرانس E3 مایکروسافت

از امسال کنفرانس ما به جای دو‌شنبه در یک‌شنبه برگزار می‌شود. این باعث می‌شود که اخبار ما بیشتر از قبل دیده شود. هنوز برنامه دقیق معرفی اسکورپیو نیز مشخص نشده و نمی‌توانم جزئیات آنرا بگویم اما برای این معرفی بسیار هیجان زده هستم زیرا اسکورپیو ظاهر فوق‌العاده ویژه‌ای به خود گرفته است.

اسکورپیو یک کنسول ویژه است

من اسکورپیو را یک کنسول ویژه می‌نامم و از هم‌اکنون می‌خواهم که همه بدانند این کنسول را برای گیمرهای ویژه‌ای خلق کرده‌ایم، کسی که اکثر بازی‌ها با می‌خرد، کسی که اکثر بازی‌ها را تجربه می‌کند، به طور کلی گیمرهایی که وقت و هزینه بیشتری را صرف بازی کردن می‌کنند. اسکورپیو دقیقا ماهیتی همانند کنترلر الیت دارد، کنترلری که من آنرا یک کنترلر ویژه نامیده بودم و شما بخوبی می‌توانید تفاوت کلاس آن با سایر کنترلر‌ها را درک کنید. اسکورپیو نیز دقیقا چنین خاصیتی دارد.

نگران قیمت اسکورپیو نباشید

در حال حاضر هیچ‌چیزی در مورد قیمت نمی‌توانم بگویم اما ما تلاش خود را می‌کنیم تا قیمتی منصفانه براساس توانایی‌های کنسول را قرار دهیم و قیمت‌گذاری آن نیز بر مبنا یک کنسول ویژه است. در مورد قیمت من نمی‌خواهم که مردم را بترسانم و مطمئن باشید که ما در تلاش هستیم قیمتی برای اسکورپیو قرار دهیم که منصفانه و عادلانه باشد. با این وجود من بر روی واژه “ویژه” تاکید می‌کنم، اسکورپیو یک کنسول ویژه است بخاطر همین نباید انتظار داشته باشید که چیزی همانند خط عادی کنسول‌های پیشین ما را ببینید. همچنین ما انتظار خیلی بالایی نیز از اسکورپیو نداریم. من فکر می‌کنم بواسطه قیمت Xbox One S، این کنسول فروش بهتری در قیاس با اسکورپیو داشته باشد

کنسول Xbox Scorpio، عضوی جدید از خانواده Xbox است که در پاییز سال 96 منتشر خواهد شد. به گفته مایکروسافت، این کنسول قوی‌ترین کنسول تاریخ است و هدف آن اجرای بازی‌ها با کیفیت 4K‌ می‌باشد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *