خانه بازی اخبار اطلاعاتی از کیفیت اجرایی نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Gundam Versus منتشر شد

اطلاعاتی از کیفیت اجرایی نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Gundam Versus منتشر شد

0

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) با انتشار بیانیه‌ای در پاسخ به پرسش وب‌سایت «WCCFTech» در خصوص کیفیت اجرایی نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو بازی Gundam Versus، رسماً تائید کرد که این بازی نیز مشابه بسیاری از بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴، با کیفیتی بالاتر و گرافیکی با وضوح بالا بر روی کنسول قدرتمند پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا خواهد شد.

بنا بر اظهارات باندای نامکو، با وجود اینکه بازی Gundam Versus با کیفیتی بالاتر بر روی پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا می‌شود، اما مشابه با بیشتر بازی‌های پلی‌استیشن ۴، از رزولوشن ۴K پشتیبانی نخواهد کرد. شرکت باندای نامکو در گفتگو با وب‌سایت «WCCFTech» تائید کرد که نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو، بالاترین کیفیت ممکن Gundam Versus را به نمایش خواهد گذاشت. بیانیه باندای نامکو در این زمینه به این شرح است:

شما می‌توانید از این بازی با گرافیکی به مراتب بالاتر از نسخه استاندارد پلی‌استیشن ۴ [بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو] لذت ببرید اما [این نسخه] احتمالاً از رزولوشن ۴K پشتیبانی نکند.

شرکت باندای نامکو در ادامه تائید کرد که بازی Gundam Versus ماه آینده میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد و قرار است تا پایان، عنوانی انحصاری برای کنسول موفق شرکت سونی باقی بماند؛ این تکید مجدد از آن جهت است که بیشتر بازی‌های ژاپنی پس از محلی‌سازی و عرضه در بازار غرب، برای پلتفرم‌های مطرح دیگر این صنعت یعنی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار می‌گیرند. بنابراین نباید بازی Gundam Versus را در زمره چنین عناوینی در نظر بگیریم.

بازی Gundam Versus در تاریخ جمعه ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ وارد بازارهای آمریکای شمالی و اروپا خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که بتای عمومی این عنوان تا مدتی دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت که از ایننشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این رابطه دست یابید.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *