خانه ورزش اخبار ورزش امیر تاجیک خواننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی 2018

امیر تاجیک خواننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی 2018

0
امیر تاجیک خواننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی 2018
پس از بررسی گزینه های مختلف برای موسیقی حمایت ار کاروان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸، گزینه مد نظر نهایی رونمایی شد.
به رسم دیرینه فوتبال ایران و جهان برای حمایت از تیم ملی راه یافته به جام جهانی، سرانجام خواننده موسیقی متن حمایت از کاروان تیم ملی کشورمان در مسکو اعلام شد.

در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، صدا و سیما و فدراسیون در نهایت عدم هماهنگی این پروژه را به سه خواننده مختلف در ۳ سبک مختلف واگذار کرده بود که در نهایت بی نظمی این پروژه ها جلوتر از آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ لو رفت و موسیقی افراد انتخاب شده به صورت اینترنتی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.هیچکس نمی دانست آیا احسان خواجه امیری، سیروان خسروی یا امیر تاجیک خواننده اصلی برگزیده سرود حمایت از تیم ملی برزیل است! چرا که صدا و سیما به صورت گزینشی میان خواجه امیری و سیروان خسروی تصمیم به انتخاب پخش موسیقی در زمان بازی های ملی در برزیل می گرفت.

اما در این بین هرگز موسیقی تدارک دیده شده امیر تاجیک از سوی رسانه ملی برای هنر دوستان و فوتبال دوستان پخش نشد تا این ستاره موسیقی زحماتش به نوعی بر باد برفته قلمداد شود و تصمیم بگیرد به صورت آزاد و اینترنتی این پروژه مهم را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

اکنون با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در فاصله چند ماه مانده به این رقابت های مهم و بین المللی که در پیش است، طبق منابعی که در دسترس است و موثق می باشند، خواننده موسیقی متن تیم ملی ایران برای حمایت در جام جهانی اعلام شد.

این بار در میان نام افرادی همچون احسان خواجه امیری و میثم ابراهیمی و محمد علیزاده و امیر تاجیک، تصمیم بر آن شده است تا این پروژه مهم در اختیار امیر تاجیک قرار بگیرد.خواننده ای که پیش از این در سال ۲۰۱۴ وارد چنین پروژه ای شده بود و با تدبیر فدراسیون فوتبال،  این هنرمند سرشناس بصورت رسمی انجام این مهم را در به عهده گرفته است.

تانی کال

ورزش ۱۱

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *