اولین واکنش‌های بدون اسپویلر به فیلم Avengers: Endgame

«انتقام‌جویان: آخر بازی» دوشنبه شب سرانجام در لس آنجلس به اکران درآمد و به دنبال آن افرادی که فرصت تماشای فیلم را یافتند نظرات اجمالی و بدون اسپویلر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. بر این اساس به نظر می‌رسد که این فیلم سه ساعته، هواداران را به گریه و خنده خواهد انداخت.

ورایتی در مورد این فیلم می‌نویسد مارول و دیزنی باید به برادران روسو، زوج کارگردان فیلم، افتخار کند که چنین محصولی را ساخته‌اند. «پیتر سیرتا» منتقد «اسلش‌فیلم» می‌گوید: «اگر بهترین نسخه از «آخر بازی» را هم تصور کنید، فیلم از آن فراتر می‌رود. پنچ یا شش باری در حین فیلم گریه کردم. احساسی‌ترین و حماسی‌ترین فیلم «دنیای سینمایی مارول» است و ادای احترامی به ده سال فیلمسازی در این دنیا وهواداران بی‌نظیر فیلم.»

«اریک دیویس» نویسنده‌ی «فندنگو» می‌گوید: «آخر بازی یک اثر حماسی استادانه است… پایانی برای ۲۲ فیلمی که نه تنها روایت را به سرانجام می‌رساند، بلکه آن را توسعه هم می‌دهد. از فیلم‌های بعدی بیشتر خواهیم شنید وقتی که پرونده‌ی این یکی بسته شود. اگر «جنگ بی‌نهایت» عضله باشد، «آخر بازی» مغز به حساب می‌آید. چه پایانی! انتظار نداشته باشید که فیلم قسمت دوم «جنگ بی‌نهایت» باشد. تفاوت زیادی با آن فیلم وجود دارد، با این حال به بهترین شکل مکمل یکدیگرند…»

«کوین مک‌کارتی» مجری شبکه‌های فاکس می‌نویسد: «توصیف مقیاس «انتقام‌جویان: آخر بازی» با کلمات ناممکن است. تلاش فایگی و «دنیای سینمایی مارول» در طول ده سال گذشته به این لحظه‌ی باشکوه در سینما منجر شده که روایت آن به شدت دیوانه‌وار و به شکلی بی‌نقص متعادل است. همانگونه که همه چیز باید متعادل باشد.»

«پری نمیراف» نویسنده‌ی «کلایدر» می‌گوید: «…آخر بازی باعث شد به بیش از یک دهه وقتی که صرف چندگانه کرده‌ام که معنای قهرمان بودن و خانواده را به شکلی الهام‌بخش بررسی می‌کند افتخار کنم.»

«اریک آیزنبرگ» منتقد «سینمابلند» می‌نویسند: «آخر بازی همان چیزی است که انتظار دارید و حتی بیشتر. کاملاً مرا غافلگیر کرد… بدون تردید عنوان محبوب جدید من در «دنیای سینمایی مارول» همین فیم است…»

«مارک هیوز» منتقد «فوربز» قسمت جدید «انتقام‌جویان» را فیلم سال توصیف کرده و می‌گوید: «اگر فکر می‌کردید که کتاب‌های کامیک پیش از این هم بر روی پرده‌های سینما نقش بسته، بهتر است در مورد انتظارات خودتان دوباره تجدید نظر کنید.»

در مراسم فرش قرمز فیلم بازیگران فیلم از جمله «اسکارلت جوهانسون»، «بری لارسن»، «تسا تامپسون»، و «کریس اوانز» حضور داشتند. اوانز می‌گوید در حین خواندن فیلمنامه برای بار اول شش بار گریسته است. «دکتر اریک سلویگ» با بازی «استلان اسکارزگارد» یکی از معدود شخصیت‌‌هایی است که در «آخر بازی» حاضر نیست. او در مصاحبه با «مترو» می‌گوید: «نه، من در فیلم حضور ندارم. برای بازی در پنج فیلم قرارداد بسته‌ام و در چهار فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ام، اما آن‌ها برای این فیلم با من تماس نگرفتند. معمولاً وقتی به سراغ من می‌آیند که توضیح داستانی عجیب در چندگانه نیاز داشته باشند.» سلویگ همکار قدیمی پدر «جین فاستر» است و در مورد کرم‌چاله‌ها و نحوه‌ی ورود «ثور» به زمین تحقیق می‌کند. «ناتالی پورتمن» بازیگر نقش «جین فاستر» دوشنبه شب در مراسم فرش قرمز حاضر شد، بنابراین ممکن است دقایقی در «آخر بازی» بازی کرده باشد.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» ۲۴ آپریل در چین، ۲۵ آپریل در بریتانیا و ۲۶ آپریل در آمریکای شمالی اکران می‌شود و انتظار می‌رود با دست کم ۳۰۰ میلیون دلار رکورد بهترین افتتاحیه‌ی تاریخ آمریکا را به ثبت برساند. «برادران روسو» هفته‌ی گذشته با انتشار نامه‌ای سرگشاده همچون سال گذشته، از هواداران خواستند حوادث «آخر بازی» را در شبکه‌های اجتماعی فاش نکنند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *