اولین واکنش‌ها به فیلم A Quiet Place 2

قسمت دوم «یک جای آرام» تا دو هفته‌ی دیگر روی پرده می‌رود، اما پارامونت از هم اکنون فیلم را برای اصحاب رسانه اکران کرده و به آن‌ها اجازه داده واکنش‌های خود را در شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارند. قسمت اول فیلم بهار سال ۲۰۱۸ عرضه شد و ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. سوددهی قابل‌توجه این فیلم تولید دنباله را اجتناب‌ناپذیر کرد اما «جان کرازینسکی» نویسنده و کارگردان فیلم در این قسمت نقشی به عنوان بازیگر ندارد. به نظر می‌رسد که ایده‌های کرازینسکی برای دنباله هر چه که بوده باشد، جواب داده چرا که منتقدین قسمت دوم فیلم را دنباله‌ای در خور توصیف کرده‌اند.

در قسمت دوم خانواده‌ی ابوت باید وحشت دنیای بیرونی مواجه شود و در سکوت برای بقا بجنگد. آن‌ها چاره‌ای جز پرسه در سرزمین‌های ناشناخته ندارند و دیری نمی‌گذرد که متوجه می‌شوند هیولایی که به شکسته شدن سکوت شکار می‌کند تنها خطری نیست که تهدیدشان می‌کند.

«کیت اربلند» منتقد «ایندی‌وایر» می‌نویسد: «قسمت دوم «یک جای آرام» دنباله‌ای ارزشمند است که جهان فیلم را  گسترش می‌دهد و لحظات ترسناک و هراس‌انگیز اصیل خودش را بنا می‌کند. مخاطبین نیز هنوز اجازه‌ی خوردن اسنک‌های کرانچی در حین نمایش فیلم را ندارند.»

«اریک دیویس» نویسنده‌ی «فندنگو» می‌گوید: «فیلم مانند قسمت اول وحشت‌ناک و پرتنش است. سکانس‌هایی وجود دارند که ایجاد تعلیق را آموزش می‌دهند.»

«مایک رایان» منتقد «آپراکس» نوشته است: «نام دیگر «یک جای آرام ۲» این است: «تنش: فیلم.» از شدت هیجان معده درد گرفته‌ام. در ضمن این فیلمی غیرمنتظره از «کیلین مورفی» است.»

«کریس کیلین» نویسنده‌ی «کامیک‌بوک» اضافه می‌کند: «استفاده از صدا در قسمت دوم «یک جای آرام» هنوز کلیدی است. «جان کرازینسکی» در فیلمی که به راحتی می‌توانست تکرار داستان قبلی باشد، راه‌هایی نوآورانه برای جلوگیری از افتادن فیلم در دام ابتذال یافته. تمام بازیگران فوق‌العاده‌اند.»

«هدر ویکسون» می‌نویسد: ««کیلین مورفی» حکمرانی می‌کند و «میلیسنت سیموندز» با نمایشی حقیقتاً پرشکوه به درجه‌ی تازه‌ای از کمال می‌رسد.»

کرازینسکی ستاره‌ی سریال «جک رایان» (Jack Ryan) آمازون اخیراً در مصاحبه با «کامیک‌ بوک» نسبت به بازی در نقش «رید ریچارد» یا «آقای شگفت‌‌انگیز» از گروه «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) در یکی از فیلم‌های مارول ابراز علاقه کرده است. او می‌گوید: «بسیار دوست دارم در این نقش بازی کنم. به نظر من به هر حال سهیم شدن در دنیای مارول و حتی اینکه مردم مرا شایسته‌ی بازی در این نقش می‌دانند فوق‌العاده است. صادقانه می‌گویم تاکنون نه برای بازی در این نقش مذاکره‌ای داشته‌ام و نه می‌دانم که برنامه‌ی مارول چیست. من هم مثل شما منتظرم برنامه‌های کوین فایگی برای آینده را بشنوم.»

او برای کارگردانی یکی از فیلم‌های مارول هم ابراز علاقه می‌کند و می‌گوید پیشنهاد کارگردانی هر پروژه‌ای که ارائه شود را می‌پذیرد. کرازینسکی می‌گوید: «ایده‌ی جذابی است. بسیار جذاب است زیرا من یکی از طرفداران مارول هستم. آن‌ها فرمول خاص خودشان را دارند. بله، حاضرم این کار را انجام دهم. به کوین اعتماد دارم. این آدم نه تنها یکی از بااستعدادترین افراد است بلکه از خوش‌برخوردترین‌‌ها نیز هست. بله، برای هر فیلمی که بگوید مذاکره می‌کنم.»

کرازینسکی یکی از گزینه‌های بازی در نقش «کاپیتان آمریکا» و همسر او «امیلی بلانت» یکی از گزینه‌های بازی در نقش «بیوه‌ی سیاه» در فیلم «مرد آهنی ۲» به کارگردانی «جان فاورو» بود.

پارامونت «یک جای آرام بخش ۲» را ۲۰ مارس (۱ فروردین ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌کند.

تانی کال

30nama

  • The French Dispatch

    واکنش منتقدان به فیلم The French Dispatch – گزارش فرانسوی

    واکنش منتقدان به فیلم The French Dispatch – گزارش فرانسوی سیرشا رونان، فرانسیس مک‌دو…
  • The Tomorrow War

    نقد فیلم The Tomorrow War

    نقد فیلم The Tomorrow War در هالیوود امروز کم پیش می‌آید که فیلم بلاک‌باستری اورجینالی بدو…
  • Black Widow

    نقد فیلم Black Widow

    نقد فیلم Black Widow دنیای سینمایی مارول پس از تعطیلی اجباری یک ساله‌اش در پی شیوعِ کرونا،…
  • Roman Holiday

    نقد فیلم Roman Holiday

    نقد فیلم Roman Holiday پرنسس آنایِ (با بازی آدری هپبورن) فیلم تعطیلات رمی، پرنسسی از کشور …
  • Infinite

    نقد فیلم Infinite

    نقد فیلم Infinite آنتوان فوکوآ تهیه‌کننده کارگردان و بازیگر آمریکایی است که از سال ۱۹۹۹ در…
  • A Quiet Place Part II

    نقد فیلم A Quiet Place Part II

    نقد فیلم A Quiet Place Part II بزرگ‌ترین راز دنیای یک مکان ساکت (A Quiet Place) این نیست ک…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *