خانه بازی اخبار بازخوردهای اولیه از سرویس Xbox Game Pass مثبت هستند

بازخوردهای اولیه از سرویس Xbox Game Pass مثبت هستند

0

سرویس Xbox Game Pass برای تمامی کاربران از اول ماه ژوئن (پنج روز دیگر) در دسترس قرار می‌گیرد، اما اعضای «طلایی ایکس‌باکس لایو» (Xbox Live Gold) هم‌اکنون می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. سرویس Xbox Game Pass شباهت بسیاری به سرویس EA Access دارد که با استفاده از آن می‌توانید به تعداد زیادی بازی، آن هم بدون محدودیت دسترسی داشته باشید. در حال حاضر صد عدد بازی در سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار دارند.

«فیل اسپنسر» (Phil Spencer) در توییتر بیان کرده است که بازخوردهای اولیه از این سرویس بسیار خوب بوده است. او همچنین از ساختار آینده‌ این سرویس نیز صحبت کرد و بیان کرد که هر ماه تعدادی بازی جدید، به این سرویس اضافه خواهد شد. البته چند بازی هم حذف می‌شوند، ولی به طور کلی اکثر بازی‌ها برای چندین ماه بر روی سرویس باقی می‌مانند تا بازیکنان زمان کافی برای تجربه تمامی آن‌ها را داشته باشند. به طور کلی می‌توان گفت که مایکروسافت برای طراحی سرویس Xbox Game Pass از کار EA و شبکه نتفلیکس الگو گرفته است.

باید بگوییم که جای خوشحالی دارد که می‌بینیم که سرویس Xbox Game Pass شروع خوبی داشته است؛ چون در آینده، بازی‌های ویدئویی می‌توانند به این روش در دسترس بازیکنان قرار گیرند. البته باید امیدوار باشیم که مایکروسافت در سال پیش رو از این سرویس پشتیبانی کند.

فیل اسپنسر در جواب برخی کاربران در توییتر بیان کرد:

من خوشحالم که شما از این سرویس رضایت دارید. ثبت نام‌ها و بازخوردهای اولیه بسیار قوی و راضی کننده هستند. با تشکر از حمایتتان.

شما یک چرخه از بازی‌ها را می‌بینید که در آن یک سری از بازی‌ها از سرویس خارج شده و یک سری وارد می‌شوند ولی اکثر بازی‌ها برای چندین ماه در این سرویس باقی می‌مانند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *