خانه ورزش اخبار ورزش برنامه برانکو مقابل گسترش جواب داد

برنامه برانکو مقابل گسترش جواب داد

0

برنامه برانکو مقابل گسترش جواب داد

دو تعویضی برانکو باز هم گل کاشتند و گل زدند. پرسپولیس در دیداری که دوباره معضل گل‌زنی گریبانش را گرفته بود، دو تعویضی برانکو جواب دادند و این تیم از شکست فرار کرد. پرسپولیس در شش دیدار اخیر، مجموعا شش گل زده است. در حالی که چند هفته قبل فقط چهار گل به ذوب‌آهن زده بود. ولی پرسپولیس در چند بازی اخیر در گل زدن به مشکل خورده است و سخت گل می‌زند. حتی در همین شش هفته هم گل‌هایش به سپیدرود، سیاه‌جامگان و گسترش‌فولاد در لحظات پایانی به ثمر رسیده بود و ۹۰ دقیقه برای زدن گل انتظار کشیدند.

برانکو در دقایق پایانی بازی با گسترش‌فولاد تاکتیک تیم‌اش را عوض کرد. پرسپولیس با اضافه کردن شایان مصلح روی به ارسال توپ‌های هوایی آورد. تاکتیکی که قبلا در دربی هم اتخاذ کرده بود. برانکو پس از دیدار با استقلال گفته بود: «من می‌خواستم در وسط زمین تیم را تقویت کنم، پاسکاری بیشتری کنیم تا بازیکنان خط دفاعی ما نفس بیشتری بکشند. دیدید این واکنش جواب داد و در دقایق آخر هم مصلح را اضافه کردیم تا با قدی که دارد و قدرت سرزنی توپ‌های بلند حریف را دفاع کند.»

برنامه برانکو در بازی با گسترش‌فولاد هم جواب داد. روی توپ هوایی، شایان مصلح از توانایی‌اش در نبردهوایی استفاده کرد و ضربه سر زد. پاسی که به سیامک نعمتی رسید و دیگر تعویضی برانکو گل را زد.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *