بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده است به نظر می‌رسد که بازی ReCore: Definitive Edition از HDR پشتیبانی کرده و در کنار ماموریت‌های جدید، بازی بهبودهای گرافیکی نیز به خود دیده است.

گفته می‎‌شود که شرکت مایکروسافت امید زیادی به بازی ReCore داشته است چرا که باری دیگر می‌خواهد این عنوان را در قالب ReCore: Definitive Edition به بازار منتشر کند. این نسخه از بازی به همراه تغییرات و بهبودهای بصری در ماه جاری میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس وان ایکس منتشر خواهد شد.

به گفته برخی از منابع، این نسخه از بازی با تکنولوژی HDR سازگار بوده و جزییات گرافیکی بیشتری را نسبت به نسخه اصلی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، علاوه‌بر این، بازی ReCore: Definitive Edition دارای یک ماموریت کاملا جدید به نام Eye of Obsidian خواهد بود.

جالب است بدانید که این نسخه برای دارندگان عنوان اصلی کاملا رایگان منتشر خواهد شد و آن‌ها مجبور نیستند برای تجربه نسخه ارتقا یافته، هزینه یک بازی جدید را پرداخت کنند. انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از بازی ReCore: Definitive Edition در مراسم گیمزکام امسال  برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و ویندوز 10 در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. تاریخ انتشار آن نیز 29 آگوست (7 شهریور) امسال اعلام شده است.

توجه داشته باشید که همه اطلاعات موجود در این مطلب توسط منابع نزدیک به مایکروسافت منتشر شده‌اند و خود شرکت تا به این لحظه به صورت رسمی آن‌ها را تایید و یا تکذیب نکرده است، اما با توجه به انتشار چنین جزییات دقیقی، بعید به نظر می‌رسد که بازی ReCore: Definitive Edition تنها یک شایعه بی‌اساس باشد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *