خانه ورزش اخبار ورزش خلعتبری: پرسپولیس خیلی برای طارمی زحمت کشیده بود

خلعتبری: پرسپولیس خیلی برای طارمی زحمت کشیده بود

0

خلعتبری: پرسپولیس خیلی برای طارمی زحمت کشیده بود

محمدرضا خلعتبری بعد از شکست یک بر صفر پدیده مقابل سایپا گفت: بازی خیلی خوبی بود، برای گرفتن ۳ امتیاز به اینجا آمدیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی مسلط بر بازی بودیم، در نیمه دوم خوب کار کردیم اما روی یک اتفاق و شوت گل خوردیم هر چه تلاش کردیم نتیجه جبران نشد. یکی از مسابقاتی بود که از نگرفتن امتیاز واقعاً ناراحت می‌شویم، این مسئله به ما بَر خورد، موقعیت خیلی خاصی نداشتیم اما سایپا هم همین وضعیت را داشت، در روزی که نباید می‌باختیم، بازنده شدیم.

وی در مورد اینکه آیا کسر امتیاز کمر این تیم را شکسته است، عنوان کرد: این مسئله طبیعی است، تیمی که از رده ۴ به رده ۱۰ می‌رود دچار مشکل می‌شود، امروز برای برد به میدان آمدیم، در این زمین که ۴ پاس نمی‌توان داد خوب کار کردیم، اتفاقات فوتبال علیه فوتبال ما بود.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که او زمانی به امارات رفت اما او با کمک هدایتی به ایران بازگشت و به پرسپولیس آمد و همین اتفاق به شکل دیگری برای طارمی افتاد، تصریح کرد: زمانی که من برگشتم نه آن زمان هدایتی را دیدم و نه تا به الان دیده‌ام، او انسان بزرگی است که به پرسپولیس و بازیکنانش کمک می‌کند و برای من قابل احترام است. قراردادی که با پرسپولیس بستم با تلاش محمد رویانیان بود، از کسی پول نگرفتم و رویانیان اگر پرداختی هم بود انجام داده، خارج از چارچوب تیم از کسی پول نگرفتم که بخواهم به کسی جوابگو باشم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود غیرت در بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران از بین رفته و همه فقط به پول فکر می‌کنند، گفت: اگر بحث من مالی بود که قرارداد ۲ ساله در امارات را رها نمی‌کردم و به ایران بازگردم، قراردادم ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بود، سالی که به سپاهان بازگشتم همان زمان هم من را در امارات می‌خواستند، این صحبت‌ها درست نیست، قراردادها حرفه‌ای است، موضوع طارمی را نمی‌دانم چیست و اصلاً برنامه ۹۰ را هم ندیدم اما به شخصه قرارداد من با پرسپولیس حرفه‌ای بود و اگر پول می‌خواستم عجمان را رها نمی‌کردم حتی آنها به من گفتند قرضی به قطر برو ولی این موضوع را قبول نکردم و سپس به ایران بازگشتم و در پرسپولیس بازی کردم. بعد از جدایی از پرسپولیس هم آن حرف و حدیث‌ها به وجود آمد، دلیل رفتن من از پرسپولیس این بود که علیرضا رحیمی و سیاسی به من اعلام کردند پول زمان رویانیان را نمی‌دهند و پول عجمان را هم پرداخت نخواهند کرد و همچنین خواستند که ۹۰۰ میلیون از قراردادم کم کنم، من به آنها گفتم آیا با این صحبت‌ها منظورتان این است که از پرسپولیس بروم؟ آنها به من نگفتند که برو ولی کاملاً از حرف‌هایشان مشخص بود که چه خواسته‌ای دارند، پول باشگاه عجمان را هم خودم دادم، ۳۵۰ هزار دلار را محمد رویانیان پرداخت کرد و نزدیک به ۹۰۰ میلیون هم باشگاه سپاهان داد. سال اولی که در پرسپولیس بودم فقط حدود ۸۵۰ میلیون دریافتی داشتم و مابقی را کامل بخشیدم.

وی در مورد اینکه آیا حضور بازیکنان در قطر می‌تواند موثر باشد، گفت: سطح فوتبال قطر پایین نیست، بسیاری از بازیکنان حاضر در این تیم خارجی هستند به حضور بازیکنانی مثل اشنایدر با سن بالا نگاه نکنید، بسیاری از بازیکنان خوب خارجی با سن جوان به این لیگ می‌آیند ، آنها سطح پایینی ندارند، طارمی شرایطی داشته که تصمیم گرفته به قطر برود، حالا اگر همه بخواهیم او را بکوبیم درست نیست، او شرایطش برایش به وجود آمد که تصمیم به جدایی گرفت، فقط این را می‌دانم که پرسپولیس در این مقطع خیلی برای طارمی زحمت کشیده بود، من ۹۰ را ندیدم و دلیل رفتنش را نمی‌دانم، مثل اینکه می‌گویند این برنامه مفصل به این موضوع پرداخته است. هوادار این نظریات را دارد، من هم در بازگشت به ورزشگاه آزادی خیلی حرف‌ها را شنیدم، هوادار دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد، خیلی‌ حرف‌ها به من زده شد اما همیشه گفته‌ام که برای هواداران پرسپولیس و استقلال احترام قائلم، این مسائل عادی است.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *