راهنمای تروفی و اچیومنت های بازی FIFA 18

بازی FIFA 18 شاید پیشرفت‌های چشم‌گیری نسبت به نسخه‌های پیشین خود نداشته باشد ولی همچنان یک شبیه‌ساز فوتبال فوق‌العاده هیجان‌انگیز و سرگرم کننده است. مخصوصا بخش آلتیمیت تیم که در این نسخه تغییراتی روی آن اعمال شده و جذابیت آن بیش از پیش افزایش یافته است. از طرفی در بخش داستانی نیز شاهد فصل دوم زندگی فوتبالی الکس هانتر هستیم که از حق نگذریم، بخش داستانی به خوبی شما را جذب خود خواهد کرد و فراز و نشیب‌های شخصی که در دنیای فوتبال قرار می‌گیرد به تصویر می‌کشد. در این مقاله قصد داریم راهنمای تروفی و اچیومنت‌های بازی فیفا 18 را با شما به اشتراک بگذاریم.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی: ۵ از ۱۰ (البته به توانایی‌های شما در بازی نیز بستگی دارد)
  • مدت زمانی که برای دریافت تمامی اچیومنت یا تروفی‌ها لازم است: ۴۰ الی ۵۰ ساعت
  • تروفی و اچیومنت‌های آفلاین: ۲۶ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌های آنلاین: ۱۹ عدد
  • تعداد تروفی‌ و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ۳ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: یک عدد
  • درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ بله

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک پاس عمقی دهید که منجر به گل شود

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت تنها کافی است از طریق دو دکمه R1 + مثلث به مهاجم تیم خود به نحوی پاس دهید که حالت پاس عمقی پیدا کرده و پاس داده شده در نهایت منجر به گل شود و شما Assist این گل را دریافت کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: با یک ضربه شوت آرام گل بزنید

در طول بازی خود زمانی که در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفتید، دکمه شوت را نگه داشته و سپس سریعا به آن ضربه بزنید تا یک شوت کم قدرت یا آرام به سمت دروازه‌ زده شود. یادتان باشد باید این پروسه را سریع انجام دهید وگرنه بازیکن شما یک شوت معمولی خواهد زد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: توسط یک بازیکن سه پاس موفق در منطقه یک سوم هجومی بدهید

همانند You’ve Read My Mind عمل کنید با این تفاوت که پاس‌های خود را در منطقه یک سوم هجومی بدهید و این پاس‌ها باید به گل برسند.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: از طریق یک High Cross گل بزنید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت با بازیکن خود به پایین باکس ۱۸ یاردی جلوی دروازه حریف رفته و از طریق L1 + مربع سانتر کرده و گل بزنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در ضربات پنالتی بدون از دست دادن حتی یک ضربه پیروز شوید

بهترین کار این است که به صورت دو نفره بازی کرده و بگذارید بازی‌اتان به ضربات پنالتی کشیده شود. حال ضربات پنالتی خود را گل کرده و برنده شوید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: از طرق یک ضد حمله که توسط پرتاب بلند دست دروازه بان انجام می‌شود، به گل برسید

زمانی که با دروازه‌بان توپ را جمع می‌کنید، از طریق R1 + X به بازیکن خود پاس داده و از طریق یک ضد حمله به گل برسید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک ضربه ایستگاهی را با بیرون پا گل کنید

درواقع این تروفی یک گلیچ دارد و به راحتی می‌توانید آن را دریافت کنید. یک بازی دو نفره ترتیب داده و نزدیک محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شوید. حال بازیکن حریف باید دیوار دفاعی را کنار برده و دروازه‌بان را از دروازه خارج کند. پس از انجام این کارها بازیکن خود را با توجه به راست پا یا چپ پا بودن‌اش در مسیر درست هدایت کرده تا ضربه زده شده، با بیرون پای وی اعمال شود و توپ به راحتی وارد دروازه خواهد شد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: از طریق یک ضربه سر به گل برسید

این تروفی یا اچیومنت را می‌توانید با تروفی یا اچیومنت Lofty Finish ترکیب کرده و از طریق ضربه سر به گل برسید. از این‌رو این دو تروفی یا اچیومنت را همزمان دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در جریان بازی از فاصله‌ی دور (۲۵ یارد) به گل برسید

زمانی که در جریان بازی قرار دارید، وارد تنظیمات بازی شده و سرعت و سایر بخش‌های مربوط به بازیکنان هوش مصنوعی را پاییین بیاورید و تنظیمات خود را بالا ببرید. حال توپ را برداشته و وارد زمین حریف شوید. حال می‌بینید که بازیکنان تیم مقابل از شما فاصله دارند و زمانی که در یک فاصله ۲۵ یاردی از دروازه هستید (تقریبا دورتر از باکس ۱۸ قدم) با یک ضربه شوت محکم توپ را وارد دروازه کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: از طریق The Bridge یک بازیکن حریف را به راحتی دریبل کنید

The Bridge درواقع همان دریبل دو طرفه خودمان است که باید روی بازیکن تیم حریف اعمال کرده تا این تروفی یا اچیومنت را دریافت کنید. برای اعمال این دریبل نیز دکمه R2 (RT) را گرفته و قبل از رسیدن به حریف، R3 (R) را در جهتی که می‌دوید، تکان دهید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: پس از ۱۰ پاس موفقیت آمیز به گل برسید

زمانی که داخل محوطه جریمه تیم حریف شدید، ۱۰ پاس موفق به هم تیمی‌های خود (همگی در داخل محوطه جریمه یا نزدیک باکس ۱۸ قدم باشند) بدهید و در ادامه گل بزنید. برای اطمینان بیش از ۱۰ پاس به هم تیمی‌های خود بدهید تا از دریافت این تروفی یا اچیومنت برای شما بیش از پیش تضمین شود.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: با گول زدن دروازه‌بان، گل بزنید.

در بازی فیفا زمانی که با دروازه بان در موقعیت تک به تک قرار می‌گیرید، اگر زمان‌بندی درسته داشته باشید، می‌توانید وی را گول‌زده و دربیل کنید. یکی از ساده‌ترین کارها برای گول زدن دروازه‌بان و در ادامه گل زدن، این است که دکمه شوت را فشار داده و در ادامه سریع دکمه پاس را بزنید تا بازیکن با تو سر توپ زدن، دروازه‌بان را گول بزند. البته باید جهت درستی را برای تو سر توپ زدن انتخاب کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در بخش آلتیمیت تیم، یک Squad Building Challenge Group را تکمیل کنید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت باید تمامی چالش‌های گروهی بازی در بخش آلتیمیت تیم را تکمیل کنید. در این بخش و شروع آن، یک بخش آموزشی گروهی را مشاهده می‌کنید که حاوی سه چالش مختلف بوده و Let’s Get Started نام دارد. حال چالش‌های این بخش را کامل کرده تا تروفی یا اچیومنت مورد نظر را دریافت کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در بخش آلتیمیت تیم بازی، تمامی چهار بازی FUT Draft Session را پیروز شوید

برخلاف دو نسخه پیشین سری فیفا، برای دریافت این تروفی یا اچیومنت می‌توانید از طریق قسمت Single Player Draft حالت آلتیمیت تیم نیز اقدام کنید. از طرفی برای ورود به بخش Draft باید ۱۵ هزار سکه یا ۳۰۰ پوینت فیفا پرداخت کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: اولین Squad Building Challenge در بخش آلتیمیت تیم را تکمیل کنید.

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت به توضیحات A Solid Test رجوع کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک بازی در بخش Squad Battles حالت آلتیمیت تیم را پیروز شوید

Squad Battleها در واقع مسابقه‌ با ترکیب بازیکنان دیگر در آلتیمیت تیم است. همچنین می‌توانید درجه سختی را تغییر داده تا در صورت لزوم، بازی را به راحتی برنده شوید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در یکی از حالت‌های بخش آلتیمیت تیم فیفا، ۲۰ بازی انجام دهید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در بخش آلتیمیت تیم، یک Weakly Objective انجام دهید

درواقع در بازی فیفا ۱۸ با یک نوع چالش‌های هفتگی و روزانه روبه‌رو هستیم که باید یکی از چالش‌های هفتگی را انجام دهید و با تکمیل کردن‌اشان پاداش مختلفی را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: مسابقه ترفیع خود به دیویژن یک را در حالت آلتیمیت تیم برنده شوید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک Daily Objective را انجام دهید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در حالت آلتیمیت تیم یک بازی در مقابل Team of the Weak پیروز شوید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک Title دیویژن فصل را در حالت آلتیمیت تیم برنده شوید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: تمامی چالش‌های روزانه مربوط به یک روز را در آلتیمیت تیم انجام دهید

قبلا نیز اشاره شد که هر روز و هر هفته، یک سری چالش برای شما در نظر گرفته شده که آن‌ها را با نام Daily and Weakly Challenges می‌شناسیم. حال در هر روز پنج کار مختلف برای شما در نظر گرفته می‌شود که اگر همه‌ی آن‌ها را انجام دهید، این تروفی یا اچیومنت را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در حالت آلتیمیت تیم، ۲۰ عدد Squad Building Challenge را تکمیل کنید

پس از تکمیل کردن Let’s Get Started، سایر چالش‌ها نیز برای شما در دسترس قرار می‌گیرد و حال به سراغ راحت‌ترین‌ها رفته و آن‌ها را تکمیل کنید تا زمانی که این تروفی یا اچیومنت را دریافت کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در پرو کلاب، با هر سه استایل خود بازی کنید

استایل‌های بازی مواردی هستند که برای اولین بار در بازی فیفا ۱۸ با آن‌ها آشنا خواهیم شد. در واقع در بخش Play Growth می‌توانید سه استایل مختلف برای خود نظیر ST، CAM و CDM را انتخاب کرده و مشخص کنید که با کدام یک، قصد بازی دارید. برای انتخاب سایر استایل‌ها نیز باید زمانی اقدام کنید که در لابی قرار دارید و با فشردن دکمه R1 می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: تمامی ویژگی‌های یک Skill-Tree خود را باز کنید

در حالت پروکلاب، زمانی که وارد Player Growth شده و استایل بازی خود را انتخاب می‌کنید، می‌بینید که یک سری پوینت در اختیار داشته که می‌توانید از طریق آن ویژگی‌های هر Skill Tree را آزاد کنید. حال وارد یک Skill Tree شده و ۱۵ پوینت اولیه خود را به ویژگی‌های مختلف این بخش داده و آن‌ها را آزاد کنید. یادتان باشد لازم نیست یک Skill Tree را تمام و کمال کامل کنید، تنها هر ویژگی شاخه‌های مختلف آن را آزاد کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک فصل Online Friendlies را به اتمام برسانید

در یک فصل Online Friendlies، شما باید پنج بازی مختلف را در مقابل دوستان خود انجام دهید و حال اگر یک فصل را به اتمام برسانید (برد و باخت‌های شما مهم نیستند)، این تروفی یا اچیومنت را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح تروفی: اولین بازی پروکلاب خود را کامل کرده و برنده شوید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در بخش Online Sessions، Title یک دیویژن را برنده شوید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک پوینت توانایی در پروکلاب خرج کنید

به توضیحات تروفی یا اچیومنت Your Own Patch مراجعه کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در Career Mode یکی از بازیکنان سایر تیم‌ها را به رقابت دعوت کرده و در مذاکره پیروز شوید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت باید نگاه‌اتان به بخش Breaking News در حالت Career Mode باشد. در این حالت پس از گذشت مدتی مشاهده می‌کنید که یک بازیکن علاقه خود برای پیوستن به یک تیم باشگاهی را اعلام می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا با وی مذاکره کرده و او را به تیم خود بیاورید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک بازیکن را فروخته و در مورد شرایط فروش، با باشگاه خریدار مذاکره کنید

ابتدا تعدادی از بازیکن‌های سطح بالای خود را در بخش Transfer Market قرار بدهید و همینطور بازی‌های مختلف را شبیه‌سازی کنید تا یک پیغام دریافت کنید حول اینکه باشگاهی قصد خرید یکی از بازیکنان شما را دارد. حال حواس‌اتان باشد که گزینه Accept Offer را نزنید و به جای آن Negotiate را انتخاب کرده و در ادامه از طریق Add Sell-On Clause سیستم انتقال بازیکن خود را پیش ببرید. در انتها رقم یک درصد را انتخاب کنید و مطمئن باشید که باشگاه مورد نظر، این رقم را قبول کرده و به راحتی تروفی یا اچیومنت را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: بازیکنانی را خریداری کرده و هزینه قسخ قرارداد وی را نیز پرداخت کنید

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به بخش Transfer Hub خود رفته و به سراغ بازیکنان بروید که در لیست فروش قرار دارند و در ابتدا، تیمی که برای خود انتخاب می‌کنید، سعی کنید تیم‌هایی باشند که از بودجه نقل و انتقالات بالایی برخوردار هستند. در ادامه به سراغ بازیکنانی مثل ادن هازارد بروید که مبلغ فسخ قرار داد آن‌ها بالا است و حال، زمانی که این مبلغ را پرداخت کرده و وی را خریداری کنید، تروفی یا اچیومنت مربوطه را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک بازیکن را در اولین مذاکره در اختیار بگیرید

در حالت Career Mode و بخش Transfer Hub، زمانی که قصد خرید یک بازیکن را دارید، باید با وی مذاکراتی را انجام دهید حال امکان دارد بازیکن مورد نظر پیشنهاد شما را قبول نکند. از این‌رو اگر تیم‌های قوی و قدرتمندی مثل رئال مادرید باشید، امکان دارد بازیکنان در همان مذاکره اول، پیشنهاد شما را قبول کرده و سپس وارد بخش تعیین دستمزد و سایر مسائل شوید. از این‌رو یک سری صحنه‌های سینمایی را مشاهده خواهید کرد و درانتها اگر همه موارد خوب پیش بروند، بازیکن مورد نظر وارد تیم شما می‌شود.

 

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: پس از دریافت گل، یک Quicksub انجام دهید

در ابتدا باید از بخش Team Management وارد صفحه تیم خود شده و روی هر بازیکن، با فشردن دکمه R2 یا RT می‌توانید بازیکنان مختلف را به آن‌ها Assign کرده تا در جریان بازی از ویژگی Quicksub برخوردار شوید. حال زمانی که گل بخورید (مهم نیست توسط تیم حریف گل بخورید یا گل به خودی بزنید) پایین صفحه نمایش گزینه‌ای را مبنی بر Quicksub مشاهده خواهید کرد. زمانی که بازیکن مورد نظر را تعویض کنید، تروفی یا اچیومنت مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک Skill Game چندنفره را کامل کنید

قبل از شروع هر بازی، همیشه یک Skill Game را مشاهده خواهید کرد و حال اگر در حالت دو نفره قرار داشته باشید باید تا آخرین لحظه‌ای که خود بازی به شما اجازه می‌دهد، تمرین کرده و کارهای خواسته شده را انجام دهید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: یک بازی با تیم‌های بانوان انجام دهید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: جام جهانی بانوان را برنده شوید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در یک بازی بانوان، پنج گل بزنید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: از طریق یک Flair Shot در بازی بانوان، گل بزنید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت، بهتر است به سراغ تیم‌های قوی بانوان نظیر آلمان بروید و برای اعمال Flair Shot، تنها کافی است دکمه‌های دایره و L2 (دکمه B و LT) را همزمان فشار دهید. همچنین در بخش تنظیمات بازی، سرعت، شتاب و توانایی دروازه‌بان هوش مصنوعی را به رقم صفر رسانده  تا به راحتی موفق به انجام این حرکت شوید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: در بخش جرنی، یک آیتم تزئینی به الکس هانتر اضافه کنید

زمانی که در بخش داستان (در همان ابتدای بازی) به بخش شخصی سازی الکس هانتر می‌رسید، یک آیتم جدید برای وی انتخاب کنید.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیحPartnership Rating خود را به ۱۰ برسانید

در چپتر پنجم زمانی که اولین بازی خود را انجام می‌دهید، باید همراه خود را برای تقویت بیشتر تیم انتخاب کنید. هرکدام از بازیکنانی که برای این منظور در نظر گرفته شده‌اند، یک سری هدف را به خود اختصاص داده‌اند. با انجام این اهداف، Partnership Rating شما بالا می‌رود. معمولا انتخاب مولر به عنوان همراه، بهترین گزینه خواهد بود.

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: جام EFL را در حالت جرنی برنده شوید

راهنمای تروفی / فیفا ۱۸

توضیح: حالت جرنی را تمام کنید

تانی کال

برگرفته از PlayStation Trophies

زومجی

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *