خانه ورزش اخبار ورزش سرمایه برانکو برای یک سال بدون نقل و انتقالات؛ پرسپولیس جوان

سرمایه برانکو برای یک سال بدون نقل و انتقالات؛ پرسپولیس جوان

0

سرمایه برانکو برای یک سال بدون نقل و انتقالات؛ پرسپولیس جوان

محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی، نگرانی زیادی برای این باشگاه به وجود آورده است. آن‌ها باید بتوانند آخر فصل، ستاره‌هایشان را حفظ کنند و ستاره‌هایشان هم حداقل یک سال دیگر، در فرم خوب فعلی باقی بمانند. شاید تمدید قرارداد ستاره‌های پرتعداد باشگاه سخت باشد اما اگر پرسپولیس از پس این کار بربیاید، می‌تواند امیدوار به روند خوب فعلی و حفظ کیفیت بازیکنانش باشد.

برانکو در سال‌های اخیر، روی بازیکنان جوان و بالغ سرمایه‌گذاری کرده و کمتر سراغ با تجربه‌ها و بالای ۳۰ ساله‌ها رفته است. از زمان ورود او به پرسپولیس، بسیاری از بالای سی ساله‌های این باشگاه مثل بنگر، نورمحمدی و نوری هم از این باشگاه جدا شده‌اند. حالا در تیم او، فقط سه نفر سی‌سالگی را پشت سر گذاشته‌اند و بقیه، نگرانی بابت بالا رفتن سن‌شان حداقل در کوتاه مدت ندارند.

جلال حسینی ۳۵ ساله، حسین ماهینی ۳۱ ساله و محسن ربیع‌خواه ۳۰ ساله، تنها بازیکنان پرسپولیس هستند که سی سالگی‌شان تمام شده است و بقیه بازیکنان برانکو، بین ۱۸ تا ۲۹ ساله هستند. سن مناسبی که خیال باشگاه را برای داشتن این تیم آماده، حداقل برای یک سال دیگر راحت می‌کند. به شرطی که قرارداد ستاره‌های آن‌ها، تمدید شود و در جمع سرخپوشان باقی بمانند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *