خانه ورزش اخبار ورزش سرمربی مراکش: برای امیدوار ماندن به صعود در جام جهانی ۲۰۱۸ باید ایران را شکست دهیم

سرمربی مراکش: برای امیدوار ماندن به صعود در جام جهانی ۲۰۱۸ باید ایران را شکست دهیم

0

هروه رنار در مصاحبه با اکیپ فرانسه درباره حریفان تیم ملی فوتبال مراکش در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: حضور در مراسم قرعه‌کشی یک اتفاق دلپذیر بود. در آنجا فقط افتخار بود. مارسل دسایی، دیدیه دشان و کانو را دیدم. از لحظه‌های حضور در مسکو استفاده کردیم.

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش ادامه داد: ما با دو تیم بسیار بزرگ اسپانیا و پرتغال مواجه شدیم اما این جام جهانی است. اگر می‌خواهید پیشرفت کنید باید در بهترین روز حریف را شکست دهید. اگر نتوانیم این کار را کنیم در سطح فعلی خودمان می‌مانیم. اسپانیا تیم قدری با کیفیت بازی بالایی است که رویارویی سختی با پرتغال در بازی اول خواهد داشت، البته خاطره پیروزی مراکش برابر پرتغال در جام جهانی ۱۹۸۶ میلادی چیز خوبی است. مردم، فوتبال اسپانیا و کریستیانو رونالدو را دوست دارند. چیز وحشتناکی است. بنابراین رویارویی با چنین حریفانی فوق‌العاده است. صعود از مرحله گروهی به خودمان بستگی دارد. ما باید اطمینان از صعود داشته باشیم و بلندپرواز و جاه‌طلب باشیم. این ایده فقط با بودن در جام جهانی کافی نیست و باید به صعود بیندیشیم.

هروه رنار در خاتمه اظهار داشت: ما وقتی وارد مسابقات شدیم برای امیدوار بودن به صعود باید در بازی اول ایران را شکست دهیم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش روز ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۷ در اولین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *