به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، ساعاتی پیش در نشست مطبوعاتی شرکت Take-Two که برای گزارش عملکرد مالی سه‌ماهه نخست سال 2018 تدارک داده شده بود، رئیس این شرکت آقای کارل اسلاتف (Karl Slatoff) در مورد برخورد توسعه‌دهندگان با پلتفرم PC به چند نکته اشاره کرد.

وی گفت که بعضی از عناوین در پلتفرم PC به فروش خوبی دست می‌یایند اما برخی دیگر خیر. بازار PC بسیار گسترده است و به خودی خود پتانسیل زیادی دارد.

او گفت: “همه چیز بستگی به بازی دارد. برخی از بازی‌ها برای پلتفرم PC سنگین هستند مانند عناوین Civilization و XCOM اما برخی دیگر براحتی برروی PC اجرا می‌شوند. خبر خوب این است که بازار PC به نظر ما بسیار پویا است. همینطور بسیار بزرگ. می‌توان آن را یک بازار مرکزی نامید. بازار PC برای ما به عنوان یک شرکت، بسیار با اهمیت و هیجان‌انگیز است و چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم.”

در این کنفرانس از آقای استروس زلنیک (Strauss Zelnick) مدیر اجرایی شرکت Take-Two (شرکت مادر Rockstar) در مورد احتمال عرضه عنوان پرطرفدار Red Dead Redemption برای پلتفرم PC سوال کردند. وی پاسخ داد باید صبر کنید تا خود شرکت Rockstar  در این مورد اطلاع رسانی کند.

     

(برای دیدن تصاویر در سایز اصلی، روی آنها کلیک کنید)

آخرین عنوان بزرگ شرکت Rockstar بازی Grand Theft Auto بود که در ابتدا به‌صورت انحصاری برای کنسول‌ها عرضه شد ولی بعدا برای پلتفرم PC نیز منتشر شد. نسخه اول بازی Red Dead Redemption هیچ‌گاه برای PC عرضه نشد و تا به الان هیچ نشانه‌ای از انتشار دنباله این عنوان برای پلتفرم PC وجود ندارد. احتمال عرضه آن از طرف شرکت Rockstar نه رد شده و تایید شده و برای اطمینان بیشتر، همچنان باید منتظر باشیم. عنوان Wilde West Online یک عنوان مشابه با RDR است که قرار است تا قبل از پایان سال 2017 منتشر شود. پس کاربران PC می‌توانند تا قطعی شدن وضعیت عرضه RDR 2 به تجربه این عنوان بپردازند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *