خانه تکنولوژی اخبار مدل ۱۷۰۰ دلاری نوکیا ۳۳۱۰

مدل ۱۷۰۰ دلاری نوکیا ۳۳۱۰

0

تولد دوباره نوکیا ۳۳۱۰ باعث به وجود آمدن موج عظیمی از تحسین ها به خاطر وجود بار نوستالژیک زیاد در این گوشی شده است، که البته دلیل خوبی هم دارد. قدرت، استقامت و نگهداری باتری زیاد از خصوصیات بارز نسخه اول نوکیا ۳۳۱۰ بود که برای خوره های تکنولوژی دلایل مهمی برای انتخاب یک گوشی به شمار می روند، و همایش MWC 2017 نیز تا مدت ها به خاطر آن که شاهد صحنه خیزش دوباره این گوشی بود تا مدت ها به خاطر سپرده خواهد شد. اگر نوکیا ۳۳۱۰ جدید نظر شما را هم به خود جلب کرده است و پول اضافی زیادی در اختیار دارید – و به رهبران جهانی هم علاقه دارید! – آن وقت است که باید نیم نگاهی به مدل  Caviar Nokia 3310 Supremo Putin داشته باشید!

همان طور که احتمالاً متوجه شده اید، این مدل خاص از نوکیا ۳۳۱۰ در اصل دارای یک طرح یادبود از رئیس جمهور کشور روسیه است. با پوشیده شدن از لایه ای از تیتانیوم مشهدی و حاشیه هایی از جنس طلا، هم چهره رئیس جمهور پوتین و هم سرود ملی روسیه در پشت این گوشی نقش بسته است. شرکت خاویار (Caviar) یک شرکت روسی است که معمولاً فلزات گران بها را با محصولات و گجت های تکنولوژی مختلف ترکیب می کند، و نوکیا ۳۳۱۰ هم تنها یکی از محصولات آن هاست که شامل یادبودی از رئیس جمهور پوتین می شود. سخت افزار این گوشی وقطعات به کار رفته در آن عینا مشابه نسخه اصلی است، ولی موادی که برای ساخت بدنه آن به کار رفته حقیقتاً معرکه اند! همان طور که انتظارش را دارید، این مدل گران قیمت به شمار می رود  و قیمتی معادل ۹۹ هزار روبل روسیه دارد که با توجه به قیمت ارز این روزها، حدود ۱۷۰۰ دلار برای خریداران آب خواهد خورد.

به پاس خرج کردن این میزان پول برای یک مدل خوش قیافه و مجزا از نوکیا ۳۳۱۰، شما یک جعبه زیبا نیز دریافت خواهید کرد و وقتی هم که می خواهید با دوربین  ۲ مگاپیکسلی گوشی در حالی که در مقابل آینه ایستاده اید یک سلفی بگیرید، نشان یادبودی از چهره پوتین هم روی گوشی شما نقش بسته است. اگر این برای شما یک “بهشت موبایلی” محسوب نمی شود، دیگر نمی دانیم به چه چیزی چنین لقبی را اعطا می کنید!

تکفارس

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *