روز اول مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 با نتایجی جالب و به دور از انتظار، در حالی به کار خود پایان داد که شاهد جدایی تیم‌های نه‌چندان محبوبی از تورنمنت بودیم. از اتفاقات مهم این روز می‌توان به سقوط Team Liquid به براکت پایینی و حذف چهار تیم از گردونه‌ی رقابت‌ها اشاره کرد تا تعداد تیم‌های باقیمانده به عدد ۱۲ برسد. در این مطلب نگاهی به نتایج روز نخست مرحله‌ی اصلی مسابقات خواهیم داشت؛ پس با زومجی همراه باشید.

در دیدار نخست روز اول مرحله‌ی اصلی، تیم‌های Invictus Gaming و Team Liquid در براکت بالایی به مصاف هم رفتند که نتیجه‌ی آن ۱-۲ به نفع مجموعه‌ی چینی رقم خورد. در اولین و آخرین بازی، تیم Invictus Gaming و در دومین بازی، Team Liquid به پیروزی دست یافت و به این ترتیب Team Liquid با کسب این نتیجه‌ی دور از انتظار به براکت پایینی سقوط کرد.

در دیدار حساس دیگر این روز در براکت بالایی تیم‌های Evil Geniuses و Newbee مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در این دیدار تیم Newbee با پیروزی در دو بازی نخست خود تیم EG را از میان برداشت. تیم Newbee در روز سوم مرحله‌ی اصلی برابر تیم Invictus Gaming به رقابت خواهد پرداخت و تیم Evil Geniuses نیز با سقوط به براکت پایینی در روز دوم به مصاف Team Empire خواهد رفت.

روز گذشته چهار دیدار جذاب را در براکت پایینی شاهد بودیم که در اولین دیدار، تیم Execration بازی را مقابل Team Secret واگذار کرد و به این ترتیب به کار خود در مرحله‌ی اصلی مسابقات پایان داد. دیدار بعدی این روز میان دو تیم Cloud 9 و Team Empire برگزار شد که با پیروزی Team Empire خاتمه یافت. یکی از حساس‌ترین دیدارهای روز گذشته تقابل دو تیم OG و Infamous بود که تیم OG با بازی زیبایی که از خود به نمایش گذاشت به پیروزی دست یافت و به روز بعدی مسابقات راه یافت. در آخرین دیدار از براکت پایینی نیز تیم Digital Chaos با iG Vitality به رقابت پرداخت که نهایتا تیم DC پیروز دیدار فوق شد. جدول مرحله‌ی اصلی مسابقات، پس از پایان روز نخست را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

The International 7 Dota 2

در روز اول مرحله‌ی اصلی در براکت پایینی، بازی‌ها به صورت BO1 برگزار شد؛ به این مفهوم که بین تیم‌ها یک بازی برگزار شد و برنده‌ی دیدار به روز بعدی راه یافت و بازنده‌ی دیدار نیز با دریافت جایزه‌ی ۱۱۹ هزار و ۵۰۳ دلاری راهی خانه شد. چهار تیم Execration ،Cloud 9 ،Infamous و iG Vitality با شکست در دیدارهای روز گذشته‌ به کار خود در مرحله‌ی اصلی پایان دادند و از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شدند.

زمان برگزاری دیدارهای روز دوم مرحله‌ی اصلی

در روز دوم مرحله‌ی اصلی که از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، تقابل دو تیم از براکت بالایی و دو تیم از براکت پایینی را شاهد خواهیم بود و در پایان این روز، تیم‌های بازنده‌ی براکت پایینی با دریافت جایزه‌ی ۳۵۸ هزار و ۵۰۸ دلاری از ادامه‌ی رقابت‌ها بازخواهند ماند. زمان برگزاری دیدار‌های این روز در ادامه قابل مشاهده است.

براکت بالایی

تيم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
LGD.Forever Young TnC Pro Team ۲۱:۳۰
LGD Gaming Virtus.Pro ۰۰:۳۰

براکت پایینی

تيم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Team Secret Team Liquid ۳:۳۰
Evil Geniuses Team Empire ۶:۳۰

 

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *