خانه ورزش اخبار ورزش مصاحبه برخی بازیکنان در آستانه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا

مصاحبه برخی بازیکنان در آستانه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا

0

مصاحبه برخی بازیکنان در آستانه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا

فرداشب در بانکوک مالزی مراسم بهترین بازیکن سال آسیا برگزار می‌شود و از بین عمر عبدالرحمن، عمر خریبین و وو لی یکی به عنوان مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۷ شناخته می‌شود.

سال پیش عمر عبدالرحمن با درخشش در العین امارات به این جایزه دست پیدا کرده بود.

وی که دوباره و برای بار سوم در این مراسم دعوت شده اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اینجا حضور دارم و برای دیگر نامزدهای بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. می‌خواهم هر ساله در این مراسم نامزد شوم و به تیم ملی و تیم باشگاهی خود برای کسب جام کمک کنم.

عمر خریبین نیز که با تیم ملی سوریه به پلی‌آف راه یابی به جام جهانی صعود کرد و با الهلال نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد خاطر نشان کرد: عملکرد تیم ملی و تیم باشگاهی الهلال بسیار خوب بود و تنها به خاطر زحمات من این موفقیت بدست نیامد و از تمام هم‌تیمی‌ها قدردانی می‌کنم. در نهایت ما به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم اما باید شکست را به مانند پیروزی قبول کنیم.

 

وو لی نیز که در شانگهای چین بازی می‌کند دیگر نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا بوده که وی نیز اعتقاد دارد که از شانس بالایی برای دریافت این جایزه برخوردار است.

 

ستاره چینی در کنفرانس خبری اظهار داشت: برای بار دوم است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم و نتایج ما بهتر شده است. تمام تمرکزم کسب جام در لیگ چین با شانگهای بوده و همین میزان دوست دارم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *