با یک قسمت دیگر از طرح معرفی بازی‌های شاخص موبایل همراه شما هستیم. در این قسمت با معرفی دو بازی زیبا همراه شما خواهیم بود …

Buddyman Run

پلتفرم: Android – iOS – Windows Phone

بازی جذاب و سرگرم‌کننده Buddyman Run که برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و Windows Phone منتشر شده است را می‌توان یک بازی بسیار عالی توصیف کرد که توانسته نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند. بازی جذاب Buddyman Run دارای گرافیکی قابل قبول می باشد، گرافیکی که نظر‌های بسیاری را به خود جلب کرده و توانسته تا جایگاه خوبی را به دست بیاورد.

شما عزیزان در این بازی در نقش دونده‌ای قرار دارید که دارای مهارت‌های ویژه‌ای از قبیل پرش‌های متوالی، حرکت‌های بسیار سریع در برابر موقعیت‌های پیش‌رو و … است که البته تمامی این قابلیت‌ها تنها در اختیار شما قرار خواهد گرفت و آن شما هستید که باید از آن‌ها استفاده نمایید.

بازی Buddyman Run می‌تواند ذهن شما را به کار بیندازد، زیرا با قرار دادن شما در موقعیت‌های بسیار حساس باعث می‌شود تا شما تصمیم سریعی را چه در تغییر مسیرتان و چه در پرش اتخاذ نمایید و همین امر می‌تواند باعث تقویت ذهنتان شود و قدرت تصمیم‌گیریتان را در زندگی بالا ببرد.

در این بازی برای شما در طی مسیر پاداش و سکه‌هایی نیز تعبیه شده که با به دست آوردن آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های دیگر بازی را به دست بیاورید. در مجموع بازی Buddyman Run برای کسانی که از کارهای روزمره خسته شده‌اند بسیار مناسب است زیرا هم می‌تواند شما را سرگرم کند و هم ذهنتان را تقویت و آماده کارهای سخت نماید.

مروری بر خلاصه‌ای از ویژگی‌های بازی Buddyman Run:

گرافیک بسیار جذاب

دارا بودن مراحل با مسیرهای متنوع

صداگذاری عالی

Zombie Frontirer

پلتفرم: Android – iOS – Windows Phone

یکی از برترین محصولات ساخته شده توسط استودیو معروف بازی سازی FT Games سری بازی‌های Zombie Frontirer می‌باشد. این کمپانی بعد از انتشار 2 نسخه از این بازی و جلب نظر مخاطبین فراوان اینبار با انتشار نسخه سوم آن توانست تا شگفتی‌های بسیاری را خلق کند که قصد داریم در این مطلب به این موضوع دقیق‌تر بپردازیم.

Zombie Frontier همانطور که از نامش نیز مشخص است درگیری شما با افرادی را به نمایش قرار می‌دهد که توسط یک ویروس همه‌گیر دچار تغییراتی در شکل و ظاهر شده‌اند که به اصطلاح به این پدیده‌ها زامبی گفته می‌شود.

یکی از برترین ویژگی‌های بازی Zombie Frontier 3 اول شخص بودن و دارا بودن گرافیک فوق‌العاده و خیره‌کننده 3 بعدی بوده که سبب شده تا افرادی که این بازی را انجام می‌دهند علاوه بر گیم‌پلی بازی، از گرافیک بسیار بالا و خیره‌کننده آن نیز لذت ببرند.

Zombie Frontirer 3 به نسبت نسخه‌های قبلی پیشرفت‌های زیادی کرده است که اشاره‌ای به این نکات خواهیم داشت.

شما در Zombie Frontirer 3 درگیری‌های مستقیم با زامبی‌ها را تجربه خواهید کرد ، صداگذاری‌ها و افکت‌های صوتی بازی Zombie Frontirer 3 نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده که سبب هیجان بسیار بالایی شده است. همچنین در Zombie Frontirer 3 توسط کمپانی بیش از 120 مرحله مختلف و هیجان‌انگیز که تنها 60 مرحله شما باید با سلاح تک تیرانداز دشمنانتان را به نابودی بکشانید.

یکی دیگر از پیشرفت‌های نسخه سوم بازی Zombie Frontirer طراحی و ساخت سلاح‌های متفاوت و پیشرفته‌تر است که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند که همین موضوع سبب آن شده که قدرت مانور شما در برابر دشمنان بسیار بالا برود.

Zombie Frontirer 3 دارای یک ویژگی بسیار جالب دیگر نیز می‌باشد و آن امکان بازی به صورت چند نفره و آنلاین است که محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفداران این بازی پیدا کرده و یک نقطه قوت نسبت به نسخه‌های پیشین بازی است.

Zombie Frontirer 3 در مجموع یک بازی بسیار جذاب، با ساختار متفاوت نسبت به نسخه‌های قبلی، پیشرفت‌های گرافیکی خیره کننده و در قالب اول شخص می‌باشد که اگر شما عزیزان به دنبال یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز برای خود هستید، Zombie Frontirer 3 گزینه بسیار مناسبی است.

مروری بر خلاصه‌ای از ویژگی‌های Zombie Frontirer 3:

مبارزات بسیار نفس‌گیر و هیجان‌انگیز با زامبی‌ها

دارا بودن بیش از 120 مرحله جذاب

بیش از 60 مرحله درگیری با سلاح تک تیرانداز

بازی به صورت چند نفره

صداگذاری و افکت‌های صوتی بسیار جذاب

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *