خانه تکنولوژی آموزش معرفی برنامه SHAREit: انتقال سریع فایل ها

معرفی برنامه SHAREit: انتقال سریع فایل ها

0

برنامه شریت (SHAREit) امکان انتقال و اشتراک گذاری سریع و آسان فایل ها بین دستگاه های مختلف نظیر گوشی و کامپیوتر را میسر می‌سازد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه شریت (SHAREit) بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن شریت یا SHAREit

اپلیکیشن شریت (SHAREit) یک برنامه کاربردی و مناسب در زمینه انتقال و اشتراک گذاری فایل ها محسوب می‌شود که از سرعت بسیار بالایی نسبت به بلوتوث برخوردار است. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور در کمترین زمان هر نوع فایل با حجم بالا را به راحتی انتقال دهند.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن SHAREit (شریت) می‌توان به امکان انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر نیز اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن شریت (SHAREit) بپردازیم.

معرفی برنامه SHAREit

برنامه شریت (SHAREit) برای سیستم عامل های مختلفی از جمله اندروید، آی او اس و ویندوز عرضه شده است. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی فایل های مورد نظر خود را از دستگاه آی او اسی به اندروید و بالعکس انتقال دهند. علاوه بر آن، انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر و بالعکس نیز توسط برنامه مذکور امکان پذیر است.

برنامه شریت (SHAREit)

برنامه شریت (SHAREit) از رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بهره می‌برد و ارسال و دریافت فایل با استفاده از این برنامه بسیار آسان است. به منظور ارسال فایل تنها کافیست تا پس از اجرای برنامه مذکور گزینه Send را لمس نمایید. سپس فایل های مورد نظر خود را جهت ارسال انتخاب کنید. برنامه SHAREit (شریت) قابلیت انتقال هر نوع فایلی از جمله ویدیو، تصاویر، موسیقی و اپلیکیشن ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه شریت (SHAREit)

پس از انتخاب و ارسال فایل ها نیاز است تا در دستگاه دریافت کننده گزینه Receive انتخاب شود. بدین ترتیب فایل ها در کوتاه‌ترین زمان به دستگاه دریافت کننده، ارسال می‌شوند.

برنامه شریت (SHAREit)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه شریت (SHAREit) قابلیت انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر و بالعکس را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی و با استفاده از گزینه Connect PC به انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر بپردازند.

برنامه شریت (SHAREit)

از دیگر قابلیت های برنامه شریت (SHAREit) می‌توان به امکان پاکسازی حافظه گوشی اشاره کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت گوشی خود را اسکن کنند و نسبت به حذف فایل های غیر ضروری و به درد نخور (Junk Files) اقدام نمایند. بدین ترتیب با آزاد سازی فضای ذخیره سازی سرعت عملکرد گوشی نیز افزایش می‌یابد.

برنامه شریت (SHAREit)

برنامه SHAREit (شریت) از قابلیتی تحت عنوان WebShare نیز بهره می‌برد که به موجب آن کاربران می‌توانند فایل های مورد نظر خود را به دستگاه هایی که برنامه مذکور بر روی آن‌ها نصب نیست، ارسال کنند.

برنامه شریت (SHAREit)

برنامه شیریت (SHAREit) شامل بخشی تحت عنوان App Manager می‌شود که کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش نسبت به مدیریت و حذف اپلیکیشن های موجود بر روی گوشی اقدام نمایند.

برنامه شریت (SHAREit)

از سوی دیگر تاریخچه فایل های دریافتی و ارسالی در بخش Received قابل دسترسی هستند.

برنامه شریت (SHAREit)

برنامه شریت (SHAREit) قابلیت ارسال فایل به 5 دستگاه به صورت همزمان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور ابتدا گزینه Group Share را انتخاب کرده سپس گزینه Create Group را لمس کنید. پس از ایجاد گروه نیاز است تا دستگاه های دریافت کننده با مراجعه به اپلیکیشن شیریت (SHAREit) گزینه Join Group را لمس نمایند. در نهایت شخص سازنده گروه می‌تواند فایل های مورد نظر را به صورت همزlان به اعضای گروه ارسال کند.

برنامه شریت (SHAREit)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه شریت (SHAREit) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود.

نقاط قوت:

  • انتقال فایل ها با سرعت بالا
  • امکان انتقال فایل بین دستگاه های مختلف نظیر گوشی و کامپیوتر
  • امکان ارسال فایل به 5 دستگاه به صورت همزمان
  • امکان پاکسازی فایل های غیر ضروری
  • امکان دسترسی به تاریخچه فایل های ارسالی و دریافتی

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

SHAREit

قیمت: رایگان

سازنده: SHAREit

سیستم عامل: اندروید و iOS

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *