بازی Undertale یک عنوان نقش آفرینی است که به تنهایی توسط آقای Toby Fox توسعه یافته و در پانزدهم سپتامبر 2015 به صورت انحصاری بر روی PC عرضه شد. بازی در مورد دو نژاد انسان ها و هیولا ها بود که در ابتدا در کنار هم می زیستند. ولی در ادامه درگیری هایی بین این دو نژاد پیش آمده و انسان ها موفق می شوند تا هیولا ها را در زیر سطح زمین زندانی کرده و با ایجاد یک دیوار جادویی از ورود دوباره آن ها به سطح زمین جلوگیری کنند. سال ها از این قضیه می گذرد تا این که یک کودک به صورت تصادفی از بالای کوه Mount Ebott سقوط کرده و به قلمرو هیولا ها وارد می شود. این بازی بعد از عرضه با استقبال شگفت انگیزی از سوی بازیکنان و منتقدان مواجه شد و علاوه بر فروش نیم میلیون نسخه ای تا پایان سال 2015، توانست تا جوایز متعددی مانند ((بازی سال)) از The Jimquisition و Zero Punctuation، ((بازی ماه)) از Rock, Paper, Shotgun و ((بهترین بازی پلتفرم PC)) از Destructoid را دریافت کند. موسیقی این بازی نیز همانند خود بازی، تماما توسط سازنده آن یعنی Toby Fox ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Toby Fox: آقای Toby Fox (متولد شده در یازدهم اکتبر 1991) یک آهنگساز و بازیساز مستقل هستند. او در ابتدا عضوی از سایت طرفداران بازی Earthbound بود و با نام کاربری Radiation، انجمن ابزار هک فایل ROMM این بازی (با نام PK Hack) را تا سال 2011 مدیریت کرد. تا این که بعد از عرضه نسخه هک شده مشهوری از این بازی با نام EarthBound Halloween Hack، او توانست تا نام خودش را مطرح کند. بعد از این، او در ابتدا به ساخت موسیقی کمیک اینترنتی ای با نام Homestuck پرداخت و پس از اتمام این پروژه، مراحل ساخت بازی Undertale را شروع کرد.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 101 موسیقی از ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه، و یک موسیقی اختصاصی پردیس گیم با کیفیت 224 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 330.611 مگابایت)

UNDERTALE

آهنگساز: Toby “Radiation” Fox

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Determination

Bonetrousle

Death By Glamour

Hopes and Dreams

MEGALOVANIA

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

یک دیدگاه

  1. Greee

    می 7, 2021 در 7:24 ب.ظ

    شاهکار
    چه بازی و چه موسیقی متن

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *