صبح امروز شایعه‌ای منتشر شد که خبر از عرضه محصول فوق‌العاده دیگری از سوی وان پلاس می‌داد. گوشی هوشمندی با نام وان‌پلاس 5 که نمایشگر خمیده دارد. شاید از خود بپرسید که تکلیف وان پلاس 4 در این‌ بین چه می‌شود؟ باید بگوییم وان پلاس احتمالا قصد دارد تا مستقیمااز وان پلاس 3T به وان پلاس 5 برود. شاید علت آن را بتوان نحس بودن عدد 4 در میان مردم کشور چین دانست چراکه به عبارت «deathh» اشاره دارد.

بر اساس این گزارش وان پلاس 5 از ظاهری مشابه با گلکسی S7 Edge سامسونگ خواهد داشت. اما علت نام بردن از سامسونگ این است که این کمپانی کره‌ای، تمامی موجودی پردازنده اسنپدراگون 835 را برای پرچم‌دار آینده خود سفارش داده و وان پلاس نیز باید برای پردازشگر محصول خود به‌مانند سایر کمپانی‌ها، چاره دیگری بیندیشد. یا محصول خود را با تأخیر عرضه کند و یا به سراغ اسنپدراگون 821 برود. ازآنجاکهپرچمدار فعلی وان پلاس یعنی 3اسنپدراگون 821 را در دل خود گنجانده، نمی‌توان انتظار داشت که محصول بعدی تا اواخر سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود.

از دیگر مشخصات وان پلاس 5 باید به بدنه سرامیکی آن به‌مانند آنچه در شیائومی Mi Mix مشاهده کردیم، دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو، باتری 4000 میلی‌آمپری، درگاه USB Type-C، شش یا هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل انتخاب اشاره کرد.

هیچ‌یک از شایعات منتشرشده تاکنون به شکل رسمی تأیید نشده‌اند و برای اطلاع از مشخصات دقیق، باید تا رونمایی رسمی این اسمارت فون صبر کنیم.

آی تی رسانه

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *