خانه ورزش اخبار ورزش پانادیچ: منشا گفت همه چیز خوب است، همین!

پانادیچ: منشا گفت همه چیز خوب است، همین!

0

به نقل از ایسنا، ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد علی‌رضا بیرانوند در سه بازی اخیر لیگ و این که این دروازه‌بان فقط یک گل دریافت کرده است، اظهار کرد: بیرانوند تمرینات خیلی خوبی را انجام می‌دهد. او برای همه چیز آماده است. بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است و این را در زمین نیز نشان داده است.

او درباره تاثیر عملکرد بیرانوند بر کلین‌شیت‌های پرسپولیس، افزود: عملکرد بیرانوند تاثیر زیادی بر روی گل نخوردن او دارد. او همیشه پشت تیم است و با وجود او تیم با اطمینان بیشتری بازی می‌کند.

پانادیچ درباره مکالمه‌اش با منشا پس از بازی پرسپولیس و نفت و این که آیا مهاجم پرسپولیس از چیزی عصبانی بوده است، گفت‌: من از او پرسیدم که چه اتفاقی افتاده و او فقط گفت‌ که همه چیز خوب است، همین!

او درباره این که آیا منشا از این که نامش برای دومین بار جهت انجام تست دوپینگ انتخاب شده بود، ابراز ناراحتی کرده است، گفت‌: من در این باره چیزی نمی‌دانم و باید از دکتر تیم سوال کرد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در پایان صحبت‌های خود همچنین درباره شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما شانس بسیار زیادی داریم. نه فقط پرسپولیس،‌ بلکه فوتبال ایران و مردم ایران شانس زیادی برای پیروزی دارند. ما خودمان را برای مسابقه آماده می‌کنیم و تمام تلاش خودمان را در زمین خواهیم کرد و امیدوارم که نتیجه‌ مثبتی در زمین بگیریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *