خانه ورزش اخبار ورزش پنجعلی: برد پرسپولیس، برد ملی بود / برخی بازیکنان باید از تیم بروند

پنجعلی: برد پرسپولیس، برد ملی بود / برخی بازیکنان باید از تیم بروند

0

محمد پنجعلی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا قطر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران اظهار کرد: این یک برد ملی بود. همه از این پیروزی شاد شدند چرا که موفقیت فوتبال باشگاهی در گروه موفقیت تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا است. بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند. البته بازی بسیار سنگین بود. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد و پرسپولیس تا فینال این مسابقات صعود کند و قهرمان شود.

او درباره رویکرد پرسپولیس برای فصل آینده گفت: پرسپولیس به طور صددرصد باید تقویت شود. این تیم نیاز به بازیکنان خوب و قابل دارد. باید در زمینه بازیکنان خارجی هم خوب کار کنیم. حداقل وقتی پول می‌دهیم، این پول را بازیکنی بگیرد که بتواند برای پرسپولیس مشکل گشا شود. باید بازیکنان‌مان در سطح اول فوتبال آسیا باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند پرسپولیس بتواند به مراحل بالاتر هم صعود کند؟ تاکید کرد: اگر پرسپولیس تقویت شود، این اتفاق دور از انتظار نیست. در غیر این صورت کار سخت می‌شود و نمی‌توان از پس تیم‌های قدرتمند آسیایی برآمد. نباید تیم را فقط برای مسابقات داخلی ببندیم. پرسپولیس باید حرفه‌ای شود.

پنجعلی با بیان اینکه الهلال عربستان رقیب بهتری نسبت به دیگر تیم‌های عربی است گفت: پرسپولیس از این تیم شناخت بیشتری دارد و اگر به مصاف الهلال برود راحت‌تر بازی می‌کند. البته نکته خوب این فصل این است که ما تا فینال به مصاف تیم‌های شرق آسیا نمی‌رویم. آن‌ها به مراتب تیم‌های قوی‌تری هستند. باز هم می‌گویم اگر به الهلال عربستان بخوریم بهتر است.

او درباره اینکه در پایان این فصل چند بازیکن موثر پرسپولیس خواستار جدایی و انتقال به فوتبال اروپا هستند گفت: به هر حال شایعاتی هم وجود دارد. این حق بازیکنان است که درباره آینده خود تصمیم بگیرند. باید برای آنها جایگزین پیش‌بینی شود تا پرسپولیس کمترین آسیب را ببیند. جدایی برخی بازیکنان اجتناب ناپذیر است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره فرصت سوزی بازیکنان این تیم مقابل لخویا هم گفت: به هر حال در فوتبال همه موقعیت‌ها گل نمی‌شوند. آنها هم موقعیت‌های گلزنی داشتند و نتوانستند گلزنی کنند. بازی بسیار پر فشاری را شاهد بودیم و ضریب اشتباهات در چنین بازی‌هایی بالا است.

پنجعلی با اظهار بی‌اطلاعی از استعفای علی اکبر طاهری از سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس گفت: من نمی‌دانستنم که او استعفا داده است. امیدوارم این خبر شایعه باشد. او در این تیم جا افتاده و جدایی طاهری موجب تضعیف پرسپولیس می‌شود. باید ثبات باشگاه را حفظ کنند.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *