خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی بایرن مونیخ – ماینس؛ تلاشی برای از یاد بردن ناکامی در اروپا

پیش بازی بایرن مونیخ – ماینس؛ تلاشی برای از یاد بردن ناکامی در اروپا

0

صدر نشین بوندس لیگا در هفته سی ام این رقابت ها با تیم پانزدهم جدول دیدار خواهد کرد و آنچلوتی قصد دارد تا با کسب پیروزی در این بازی، قهرمانی تیمش را هر چه زودتر قطعی کند. این بازی روز شنبه از ساعت ۱۸ به وقت ایران شروع خواهد شد.


وضعیت کلی دو تیم

بایرن مونیخ چند روز پس از شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان و حذف از این رقابت ها پا به این بازی خواهد گذاشت و به همین جهت شاید بازیکنان این تیم در وضعیت روحی روانی مناسبی نباشند، هر چند کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری قبل از بازی از آمادگی کامل تیمش برای این بازی صحبت کرد. بایرن مونیخ با از دست دادن چند امتیاز در هفته های گذشته فاصله اش با صدر جدول کم شد و هم اکنون لایپزیگ به ۸ امتیازی این تیم رسیده است. برای بازی مقابل ماینس، مانوئل نویر، ژروم بواتنگ و خاوی مارتینز به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

ماینس بر خلاف چند فصل گذشته وضعیت مناسبی ندارد و حتی خطر سقوط این تیم را تهدید می کند. پس از ۵ باخت متوالی آن ها هفته گذشته سرانجام موفق به کسب برد شدند و در کوفاکه آرنا با تک گل دنی لاتزا هرتا برلین را شکست دادند. ماینس هم اکنون ۳۲ امتیازی است و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر، بالاتر از آگسبورگ قرار گرفته است.


نکات ویژه بازی

• بایرن مونیخ در ۸ بازی از ۹ بازی آخر خود مقابل ماینس پیروز میدان بوده است. شکست ۲-۱ در مارس ۲۰۱۶ مقابل ماینس تنها باخت بایرن مونیخ مقابل این تیم در این دوره بوده است.

• این شکست تننها باخت بایرن در ۳۲ بازی آخر خانگی در بوندس لیگا بوده است (۲۷ برد و ۴ تساوی).

• در ۱۰ بازی آخر بیرون از خانه (تمامی رقابت ها)، ماینس متحمل ۹ شکست شده و تنها موفق به شکست بایر لورکوزن شده اند.

• بایرن مونیخ در ۱۴ بازی آخر خود مقابل تیم های رده چهاردم به پائین بوندس لیگا همیشه برنده بوده است (۳۷ گل زده، ۵ گل خورده).

• بایرن مونیخ تا پایان هفته بیست و نهم بیش از دو برابر ماینس امتیاز جمع کرده است (۶۹/۳۲) و یک سوم این تیم گل دریافت کرده است (۴۷/۱۵).

• بایرن مونیخ در رقابت های این فصل بوندس لیگا در بیست و نه بازی تنها ۱۵ گل دریافت کرده و این در حالی است تیم بعدی در این لیست ۳۰ گل دریافت کرده است (لایپزیگ).

• بازیکنان ماینس در این فصل ۱۲ بار با ضربات سر موفق به گلزنی شده اند و بهترین عملکرد را در بین تیم های بوندس لیگا داشته اند و اما در طرف مقابل بایرن مونیخ تنها تیمی است که با ضربه سر گلی دریافت نکرده است.

• ۵ گل از ۹ گل آخر بایرن مونیخ مقابل ماینس را روبرت لواندوفسکی به ثمر رسانده است. این مهاجم لهستانی در ۸ بازی آخر مقابل ماینس ۱۱ بار موفق به گلزنی شده است و تنها مارکو رویس مقابل ماینس عملکردی بهتر از او دارد.

• جان کوردوبا در دو بازی قبلی خود مقابل بایرن مونیخ موفق به گلزنی شده و در صورتی که روز شنبه دوباره در باز کردن دروازه باواریایی ها موفق باشد تبدیل به هفتمین بازیکن تاریخ بوندس لیگا می شود که در ۳ بازی اول خود در این لیگ مقابل بایرن مونیخ گلزنی کرده است. تاکنون هیچ بازیکنی از ماینس موفق نشده ۳ بار دروازه بایرن مونیخ را باز کند.


ترکیب احتمالی دو تیم


برنامه نود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *