کارگردان بازی آقای دیوید سولیانی (Davide Soliani) در مورد رزولوشن اجرایی عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle و همچنین اطلاعاتی جدید صحبت نمود.

عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle با رزولوشن ۹۰۰p و نرخ فریم ۳۰ در حالت ایستاده، و در حالت قابل حمل نیز با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ فریم ۳۰ برروی سوئیچ به اجرا درخواهد آمد. کارگردان بازی آقای دیوید سولیانی در صفحه توئیتر خود جمله بالا را در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در این مورد، نوشت.

شرکت نینتندو و یوبی‌سافت در مراسم E3 امسال بصورت رسمی از عنوان ماجراجویی Mario + Rabbids Kingdom Battle رونمایی کردند، این عنوان دارای کاراکترهایی نظیر: ماریو، لوئیجی، پرنسس پیچ و یوشی و چهار خرگوش قهرمان با نام‌های: خرگوش ماریو، خرگوش لوئیجی، خرگوش پیچ و خرگوش یوشی می‌باشد.

در بخش کمپین Mario + Rabbids Kingdom Battle بازیکنان می‌توانند با انتخاب سه شخصیت منحصر بفرد تیمی تشکیل دهند؛ توانایی هرکدام را با استفاده از درخت مهارت مختص آن‌ها ارتقا دهید، تا به بهترین ترکیب تیمی دست‌یابید. در بخش co-op بازی نیز، بازیکنان با استفاده از قابلیت چندنفره محلی می‌توانند با دوستان خود تیمی تشکیل دهند، و در سه درجه‌سختی متفاوت در نظر گرفته شده اقدام به بازی کنند و دشمنان را بعنوان یک تیم از بین ببرند. عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle از قابلیت نینتندو سوئیچ مبنی‌بر در همه جا قابل استفاده است، استفاده نموده و در هرکجا و هرزمان بصورت کامل چه بصورت فردی و چه co-op قابل تجربه می‌باشد.

مدیرعامل شعبه فرانسه شرکت یوبی‌سافت آقای خاویر پویکس (Xavier Poix) نیز، در این مورد اظهار داشتند که:

ما از طرفداران پر و پا قرص ماریو هستیم، و باعث افتخار ماست که شرکت نینتندو در ساخت عنوان جدیدی از سری Rabbids برای نینتندو سوئیچ بهمراهی ماریو و دوستانش، اعتماد کردند. برای ما بسیار مهم بود که به شخصیت‌های افسانه‌ای نینتندو پایبند باشیم، و در عین حال تجربه‌ای جدید از ماریو و خرگوش‌ها را خلق نمائیم. بمنظور بازگردانی پادشاهی قارچ‌ها و همچنین پیروزی در این راه، ماریو و خرگوش‌ها نیاز دارند که بعنوان یک تیم با یکدیگر همکاری و قدرت‌های خویش را با استفاده از تفاوت‌های موجود نمایان کنند.

عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle قرار است در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) بصورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *