خانه ورزش اخبار ورزش سه گزینه برانکو با بازگشت سیدجلال: خوب و خوب‌تر

سه گزینه برانکو با بازگشت سیدجلال: خوب و خوب‌تر

0

فصل پیش انتخاب ۲ مدافع میانی پرسپولیس، برای برانکو کار دشواری نبود. قسمت دشوار ماجرا، از جایی شروع می‌شد که سرمربی پرسپولیس یکی از دو مدافع تیمش را از دست می‌داد و مجبور می‌شد حسین ماهینی را به پست غیر تخصصی ببرد. کار به جایی رسید که در بعضی بازی‌ها، محسن ربیع‌خواه این پست را پر کرد.

این فصل با ورود شجاع خلیل‌زاده، دست برانکو بازتر شده اما با بهبود مصدومیت سیدجلال، سرمربی پرسپولیس مجبور است دست به یک انتخاب دشوار بزند و یکی از ۴ مدافع اصلی تیمش را از ترکیب خارج کند. حتی اگر سیدجلال برای بازی با نفت آماده نشود، نهایتا یک هفته فرصت پروفسور برای کنار گذاشتن یکی از مدافعان تیمش تمدید خواهد شد. با توجه به اینکه پرسپولیس بدون سیدجلال مقابل تراکتورسازی آسیب‌پذیر نشان داد، بعید است کاپیتان پرسپولیس گزینه نیمکت نشینی باشد و برانکو از بین سه نفر از بین انصاری، خلیل‌زاده و محرمی یک نفر را بیرون خواهد گذاشت.

گزینه اول: تاوان اشتباه شجاع

شجاع خلیل‌زاده، جدی‌ترین گزینه نیمکت نشینی پس از ورود سیدجلال خواهد بود. شجاع در دومین بازی مقابل تراکتورسازی، نمایش ضعیفی داشت و حاتمی بارها از روی سر ضربه سر اول را زد. خلیل‌زاده روی گل پرسپولیس هم مقصر بود.

گزینه دوم: نیمکت نشینی حاج‌محمد

محمد انصاری از زمانی که به بازیکن ثابت پرسپولیس تبدیل شده، هیچوقت از زمین بیرون نرفته است. او لیگ پانزدهم دفاع چپ و لیگ شانزدهم، مدافع میانی پرسپولیس بود اما اشتیاق داشتن زوج سیدجلال و خلیل‌زاده، شاید برانکو را راضی به قربانی کردن انصاری کند.

گزینه سوم: رد شدن از خط قرمز

فصل پیش برگرداندن انصاری به پست مدافع چپ، خط قرمز برانکو بود. او از ربیع‌خواه، ماهینی و احمدزاده در این پست استفاده کرد اما هیچوقت حاضر نشد انصاری را به این پست برگرداند. یکی از گزینه‌های برانکو، استفاده از انصاری در سمت چپ و نیمکت نشین کردن محرمی خواهد بود. گزینه‌ای که بعید است برانکو علاقه چندانی به اجرای آن داشته باشد.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *