گلکسی S8 اکتیو سامسونگ به روزهای فروش خود نزدیک می شود.

پس از مدت ها شایعات از گوشی گلکسی اس 8 اکتیو ( galaxy S8 active)، اکنون این محصول پرچمدار، در 11 آگوست (یعنی دو روز دیگر) روانه بازار خواهد شد.

با وجود تصاویر رندر شده، تقریبا می توان گفت که بیشتر ویژگی های این گوشی بالا-رده ای فاش شده باشد. اما قصد داریم در ادامه این مطلب، به مرور کلی از مشخصات این دستگاه بپردازیم.

این دستگاه با بدنه ای فلزی و مقاوم طراحی شده است که به دلیل قابلیت ضد آب و گرد وغبار، می تواند تا عمق 1.5 متر  در زیر آب مقاومت کند و از نفوز گرد و غبار به داخل آن جلوگیری کند.

این دستگاه بر خلاف S8 و S8+ دارای صفحه نمایش منحنی شکل نبوده و تنها به یک صفحه نمایش تخت 5.8 اینچی با پنل Super AMOLED و کیفیت Quad HD مجهز است.

گلکسی اس 8 اکتیو - Galaxy S8 Active - پیش فروش شد

گلکسی اس 8 اکتیو – Galaxy S8 Active – پیش فروش شد

گلکسی اس 8 اکتیو همانند Galaxy S8 مجهز به یک پردازنده اسنپدراگن 835 و 4 گیگ رم می باشد که با حافظه ذخیره سازی 64 گیگا بایتی عرضه می شود. دوربین اصلی این دستگاه 12 و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی می باشد.

از ویژگی های برتر این دستگاه م یتوان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که تنها با یک بار شارژ، می تواند تا 1 روز پاسخگوی نیاز کاربر باشد.

این دستگاه توسط AT&T به صورت انحصاری و در دو رنگ طوسی و طلایی پیش فروش می شود که پس از 11 آگوست، می توان این دستگاه را در فروشگاه های معتبر خریداری کرد.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *