پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای یکی از منفورترین مدل‌های تجاری در میان مشتریان به حساب می‌آید، خصوصا اگر در عنوانی استفاده شود که رایگان (F2P) هم نیست. از نفرت بازیکنان نسبت به سیستم‌پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای کافی است به انتقادهای شدیدی اشاره کنیم که پس از تایید استفاده از این امکان در Middle-earth: Shadow of War به این بازی مورد انتظار روانه شد.

پیاده‌سازی این مدل بیشتر در عناوینی رواج پیدا کرده که از یک بخش چندنفره گسترده بهره می‌برند. اما، حال می‌دانیم که حداقل یکی از عناوین مورد انتظار پاییز سمت این سیستم نخواهد رفت.

مدیر Polyphony Digital و کارگردان سری Gran Turismo آقای کازونوری یامائوچی امروز در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ به میزبانی PlayStation Experience Malaysia 2017 عدم استفاده از سیستم‌ پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در جدیدترین عنوان این سری شبیه‌ساز رانندگی را تایید کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، یامائوچی در این جلسه ضمن رد قاطعانه هر گونه برنامه برای اضافه کردن پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به Gran Turismo Sport همچنین تایید کرد که پس از عرضه بر روی بروزرسان‌ها و محتوای دانلودی جدیدی کار خواهند کرد که اتومبیل‌ها و پیست‌های جدیدی را اضافه به بازی می‌کنند.

در قسمت ششم سری Gran Turismo استودیو Polyphony Digital قابلیتی برای خرید اعتبار درون بازی از طریق پول واقعی را معرفی کرد. در این شرایط طرفداران این سری قطعا از حذف چنین قابلیت‌هایی در قسمت جدید این سری خوشحال خواهند شد.

Gran Turismo Sport دو هفته پس از عرضه مهم‌ترین رقیبش عنوان Forza Motorsport 7 ساخته استودیو Turn 10 در تاریخ 17 اکتبر (برابر با سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶) به‌صورت انحصاری بر روی کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود. با وجود اینکه تمرکز اصلی بازی بر روی مسابقات چندنفره است اما علاقه‌مندان بخش تک‌نفره نیز می‌توانند در 4 حالت مختلف Driving School ،Mission Challenge ،Circuit Experience و Racing Etiquette به تجربه این عنوان بپردازند.

اما در بخش تکنیکی نیز Gran Turismo Sport یکی از نمادهای کنسول PlayStation 4 Pro خواهد بود، این بازی بر روی سخت‌افزار گیمینگ جدید Sony با قابلیت رندر checkerboard به‌صورت 4K و با 60 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. پشتیبانی از High Dynamic Range و Wide Color Gamut دیگر قابلیت‌ بازی می‌باشد. یامائوچی نیز در این رابطه اعلام کرده که به لطف این تکنولوژی‌های جدید در نهایت توانستند Ferrari قرمز را به بهترین شکل شبیه‌سازی نمایند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *