پرچم‌دار سال گذشته موتورولا یعنی Moto Z، شباهت زیادی به نسل قبلی خود Moto X نداشت، اما با این وجود یکی از جذاب‌ترین اسمارت‌فون‌های معرفی شده در سال 2016 به حساب می‌آمد. اگرچه نمی‌توان Moto Z را یک اسمارت‌فون تماما ماژولار دانست اما پشتیبانی از موتو مادهایی هم‌چون پک باتری، اسپیکر، پروژکتور و … به این اسمارت‌فون چهره‌ای مدرن و مربوط به آینده بخشیده است.

از میان تمام مدل‌های معرفی شده این خانواده، Moto Z Play را می‌توان مقرون به صرفه‌ترین آن‌ها دانست. در حقیقت هدف موتورولا و لنوو از معرفی این مدل، گسترش ماژول‌ها به اسمارت‌فون‌های اران‌تر بوده است. گذشته از این Moto Z Play توانست با شارژدهی فوق‌العاده خود یکی از برترین اسمارت‌فون‌های سال 2016 در این زمینه باشد. وب‌سایت TechnoBuffalo به تازگی یک رندر مطبوعاتی را از نسل دوم این اسمارت‌فون که با نام Moto Z2 Play شناخته می‌شود، منتشر کرده است. اگرچه این رندر نشان می‌دهد تغییرات ظاهری به نسبت نسل قبلی زیاد نبوده‌اند، اما بازهم چند تغییر مثبت را در بخش طراحی مشاهده می‌کنیم.

از جمله تغییراتی که در این رندر به نسبت نسل قبلی مشاهده می‌شود، می‌توان به تغییر شکل سنسور اثر انگشت در بخش جلویی اشاره کرد که حالا طراحی مربع‌ شکل نداشته و کمی گردتر شده است. این تغییر ظاهر Moto Z2 Play را بیش‌تر به Moto G5 و G5 Plus نزدیک کرده است. هم‌چنین همانند دو اسمارت‌فون ذکر شده، امکان تعامل با سنسور اثر انگشت و استفاده از آن به جای دکمه هوم، برنامه‌های اخیر و بازگشت به واسطه سوایپ کردن وجود دارد. فلاش مربوط به دوربین جلو به یک نمونه two-tone ارتقا یافته است و محل اتصال مادها در بخش پشتی طراحی منظم‌تری را به خود گرفته است.

در حال حاضر هیچ اطلاعی از زمان معرفی این اسمارت‌فون وجود ندارد؛ اما تاریخ درج شده 8 ژوئن بر روی نمایشگر نشان می‌دهد که تا معرفی موتو Z2 Play زمان زیادی باقی نمانده است.

 

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *