خانه ورزش اخبار ورزش آخرین صفر کارنامه برانکو؛ ششمین حمله به ذوب آهن

آخرین صفر کارنامه برانکو؛ ششمین حمله به ذوب آهن

0

آخرین صفر کارنامه برانکو؛ ششمین حمله به ذوب آهن

بازی‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن، دیدارهایی بودند که اکثر آنها با مشکلات داوری و حاشیه همراه بوده اما در پایان یک نتیجه ثابت داشته و آن این بوده که پرسپولیس برنده از میدان خارج نشده است. پرسپولیس در ۵ بازی آخرش برابر ذوب با مربیگری برانکو ایوانکوویچ سه باخت و دو مساوی به دست آورده است و این نشان می‌دهد که ذوب آهن گربه سیاه پرسپولیس برانکو بوده است.

گربه سیاه اصطلاحی است که مدتها بود معنای خود را برای پرسپولیسی‌ها از دست داده بود اما ذوب آهن مجددا توانسته این لقب را بدست بیاورد. اولین بازی پرسپولیس و ذوب آهن ۲ بر یک به سود شاگردان یحیی به پایان رسید. دیداری که با حاشیه‌های پرتعداد داوری همراه بود. مثل جام حذفی که باز هم ذوب آهن در دیداری پرحاشیه ۲برصفر برنده شد. در بازی برگشت در آخرین دقیقه مرتضی تبریزی نگذاشت که این طلسم بشکند و با گل دقیقه ۹۰ یک امتیاز را برای تیمش به غنیمت گرفت. این داستان در فصل گذشته هم ادامه پیدا کرد. یک باخت در بازی رفت و یک تساوی ۳-۳ در بازی برگشت این طلسم را ادامه داد.

پرسپولیس در شرایطی که در این دو بازی اخیر گل زدن برایش مانند همیشه خیلی راحت نبوده باید این طلسم را مقابل ذوبی بشکند که شرایطی مشابه خودش دارد. دو تیم با مهاجمانی که در چند هفته اخیر خیلی به گل زدن علاقمند نبودند. البته برگ برنده برانکو برای این بازی امیرقلعه‌نویی روی نیمکت است. کسی که تا به حال نتوانسته برای برانکو مشکل‌ساز شود و با دو تیم مختلف به این مربی کروات باخته است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *