جشنواره فروش بازی‌های سازگار با کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هم‌اکنون آغاز شده است.

همانطور که در اخبار گذشته اعلام کردیم، کمپانی مایکروسافت از امروز آغاز به فروش استثنایی بیش از 275 بازی Xbox 360 که مشمول سرویس پشتیبانی از نسل قبل Xbox One شده با تخفیفی بالغ بر 75 درصد کرده است.

بنابر گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، امروز با به‌‎روزرسانی وبلاگ میجور نلسون لیست بلندی از بازی‌های تخفیف خورده سازگار با کنسول Xbox One اعلام گردید که از این بین می‌توان به Red Dead Redemption به قیمت 12 دلار، Call of Duty: Black Ops II به قیمت 20 دلار، Grand Theft Auto IV به قیمت 12 دلار، Battlefield: Bad Company 2 به قیمت 5 دلار، Skate 3 به قیمت 5 دلار و Gears of War 3 به قیمت 5 دلار اشاره داشت.

شما کاربران پردیس گیم با مراجعه به اینجامی‌توانید شاهد لیست کامل بازی‌های تخفیف خورده باشید. همچنین جدای از این سری تخفیف‌ها،  دقایقی پیش وب‌سایت میجور نلسون، فرد شناخته شده کمپانی مایکروسافت، اقدام به انتشار جدیدترین لیست تخفیفات هفتگی شبکه Live نمود.

بنابر گزارش پردیس گیم و به نقل از Majornelson، این هفته Xbox Oneبازان می‌توانند به خرید عناوینی همچون Destiny – The Collection با 35 درصد تخفیف، Final Fantasy XV با 40 درصد تخفیف، Forza Horizon 3 and Expansion Pass با 10 درصد تخفیف، I Am Bread با 33 درصد تخفیف و غیره بپردازند.

در Xbox 360 اوضاع کمی فرق دارد و شاهد لیست بلندی از تخفیفات هستیم که برخی از این تخفیفات تا 75 درصد نیز ادامه خواهد داشت. از عناوین مهم این هفته می‌توان به Alice: Madness Returns با 75 درصد تخفیف، Assassin’s Creed Rogue با 67 درصد تخفیف، Battlefield: Bad Company 2 با 75 درصد تخفیف، BioShock Infinite با 65 درصد تخفیف و غیره اشاره نمود.

شما می‌توانید جهت مشاهده لیست کامل تخفیفات شبکه Live در هفته چهارم اردیبهشت 96 به این لینک مراجعه کنید.

 \ردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *