خانه بازی دقیق‌ترین جزئیات ASSASSIN’S CREED ORIGINS: از دوران مدرن و بازگشت شخصیت‌های قدیمی تا بازنگری سیستم مبارزه و حذف برج‌ها [آپدیت شد]

دقیق‌ترین جزئیات ASSASSIN’S CREED ORIGINS: از دوران مدرن و بازگشت شخصیت‌های قدیمی تا بازنگری سیستم مبارزه و حذف برج‌ها [آپدیت شد]

0

لو رفتن اطلاعات Assassin’s Creed Origins ظاهرا توقف ناپذیر هستند. اینبار یک منبع داخلی به نام 4chan اطلاعات بسیاری از این بازی مورد انتظار را در Reddit منتشر کرده است.

در این اطلاعات، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به شخصیت جدید که گفته می‌شود از قوم بنی اسرائیل است پرداخته و ادعا شده که قرار است همانند اتزیو، یک سگانه بر اساس زندگی او ساخته شود. داستان Assassin’s Creed Origins حول تلاش او برای آزادی قوم بنی اسرائیل از برده‌داری مصری خواهد بود.

در ادامه با جزئیات کامل این اطلاعات همراه باشید.

•  لو رفتن اطلاعات بازی تصادفی نیستند و کنترل شده‌اند. هر دو تصویری که تاکنون منتشر شده رسمی‌اند. اولین تصویر (که شخصیتی را نشان می‌داد که مقابل چیزی ایستاده) بسیار قدیمی است. تصویر دوم مربوط به نمایشی که در E33 خواهیم دید.

•  معرفی مکانیکی جدید برای بدست آوردن اطلاعات، یک عقاب. نامی که در مراحل ساخت برای این عقاب انتخاب شده “آکوم” است.

•  در این قسمت خبری از برج‌ها نخواهد بود. در ماموریت‌های فرعی و پیدا کردن نقاط مورد نظر می‌توانید از عقاب خود کمک بگیرید. زمان کنترل عقاب تا فاصله‌ای محدود می‌توانید از شخصیت اصلی دور شوید.

•  شخصیت‌ها همانند نسخه Unity به انگلیسی صحبت می‌کنند. دلیل این موضوع هم قابلیت ترجمه دقیق انیمیوس 5.0 است که نسبت به نسخه‌های قبلی اصلاح شده. شخصیت بر روی این دستگاه می‌نشیند و وارد خاطرات اجدادش می‌شود (نه به شکل فیلم که به اطراف حرکت می‌کرد)

•  شخصیت جدیدی در دوران مدرن معرفی خواهد شد، او مرد و دو رگه است. به یک اساسین آموزش دیده تبدیل شده و تیمی در اختیار دارد که در دستیابی به هدفش او را همراهی می‌کنند. این تیم توسط ویلیام (William Miles) در اختیار او قرار داده شده. ویلیام، ربکا (Rebecca Crane) و شاون (Shaun Hastings) همگی در این نسخه خصور خواهند داشت.

•  دوران مدرن بیشتر شبیه Assassin’s Creed 3 است، با محیط‌های بزرگ‌تر و با روابط بیشتر میان شخصیت‌ها. در این قسمت بر حقیقت وجود اساسین‌ها و تمپلارها و تاثیر بزرگ آنها بر دوران مدرن بیشتر تاکید می‌شود.

•   مشخص می‌شود که تکه‌ای از بهشت (piece of Eden) در جریان خروج و عبور [حضرت موسی و یارانش] از دریای سرخ استفاده شده است. ماموریت قهرمان زمان مدرن بر روی این موضوع تمرکز دارد. البته در داستان اصلی به این اتفاق پرداخته نمی‌شود.

•  داستان این قسمت بین سال‌های 1400 تا 1200 قبل از میلاد، در زمان حکمرانی یکی از سلسله‌های مصر باستان رخ می‌دهد.

•  خبری از نبردهای دریایی نخواهد بود. در بخش دریانوردی تنها یک قایق ماهیگیری در اختیار بازیکنان قرار دارد و برای اهداف مسافرتی استفاده می‌شود. همانند چیزی که در The Witcher 3 دیدیم، فقط با کمی قابلیت شخصی‌سازی بیشتر.

•  دنیای بازی به شکل نفس‌گیری زیباست و جزیره‌های بسیاری در بخش‌های دریایی وجود خواهد داشت. ماهیگیری را به سفر سریع و در نتیجه از دست دادن این چیزهای ارزشمند ترجیح خواهید داد.

•  با قایق خود به مدیترانه شرقی سفر خواهید کرد.

•  موزیک طبیعت در این قست وجود خواهد داشت.

•  سازندگان اینبار به شکل 100% بر روی بخش داستانی تمرکز کرده‌اند. خبری از بخش چندنفره نخواهد بود اما پرداخت درون برنامه‌ای به مانند BF و Rogue وجود خواهد داشت. بخش چندنفره همچنان در برنامه‌های تیم سازنده وجود دارد، ممکن است زمانی بار دیگر به فرنچایز باز‌گردد.

•  برای القای حس حضور بازیکن در محیط بسیار تلاش شده. محیط‌های گرمسیری بسیار، سراب‌ها، واحه‌ها و جزیره‌های متعدد که بصورت نقطه نقطه سراسر دریا پراکنده شده اند بسیار زیبا هستند.

•  قهرمان اصلی (در زمان گذشته) در واقع نسخه ساکت‌تر الطائر است. به او شباهت دارد فقط کمی سیاه‌تر است. نه به سیاهی Adé (شخصیت Assassin’s Creed 4 Freedom Cry). داستان زندگی این شخصیت قرار است به یک سگانه تبدیل شود. یونان مکان روایت قسمت دوم این سگانه است، او به آنجا خواهد رفت. چیزی در مورد سومین قسمت گفته نشده. احتمالا او از قوم بنی اسرائیل است.

•  سیستم مبارزه بازی بازنگری شده است. دشمنان الگوهای حمله متفاوتی را دنبال می‌کنند و دائما در تلاش برای حمله به شما هستند. تاحدی شبیه Witcher 3 اما سریع با آن ارتباط برقرار خواهید کرد.

•  دنیای بازی اینبار با مخفی‌کاری کاملا مچ شده و با این المان سازگاری کامل دارد. می‌توانید در گوشه کنار، در میان مردم، ساختمان‌ها، بوته‌ها و توده‌های علف مخفی شوید. مخفی کاری Unity و Syndicate تصور کنید، اما بسیار هوشمندانه‌تر و پرداخت‌شده‌تر. اینبار بر مخفی‌کاری گروهی نیز تاکید زیادی شده. بارها هم رنگ جمعیت یا گروهی از برده‌ها خواهید شد.

•  دویدن آزاد مشابه Syndicate و Unity است هر چند که ایده‌هایی از Watch Dogs 2 را هم قرض گرفته است.

•  بسیار روانتر و سیال‌تر از قسمت‌های گذشته است.

•  دلیل اینکه عناوین اصلی Assassin’s Creed تاکنون وارد ژاپن نشده، مدیران ارشدی هستند که اعتقادی به موفقیت این ایده ندارند. آنها به احترام طرفداران نسخه‌ای از سری Chronicles را به چین بردند.

•  آنها همین نظر را نسبت به روایت بازی در جنگ جهانی اول و دوم نیز دارند.

•  موتور بازی‌سازی مورد استفاده نسخه بازنگری شده Syndicate است. اما بازی بسیار متفاوت‌تر از Syndicate و Unity به نظر خواهد رسید.

•  آنها بازخوردهای منفی طرفداران نسبت به Unity را به شدت جدی گرفته‌اند. بر روی Origins بسیار کار کرده‌اند تا از عرضه یک عنوان مشکل‌دار دیگر جلوگیری کرده باشند. بازخورهای منفی طرفداران نسبت به Unity زمانی شروع شد که تقریبا 60 درصد Syndicate تکمیل شده بود بنابراین یوبی در مورد این قسمت بسیار سختگیرانه برخورد می‌کند.

•  پلتفرم‌های مقصد PS4 ،Xbox One و PC هستند. نسخه Switch در کار نخواهد بود.

•  اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

•  هیدن بلید مورد استفاده در بازی نسخه‌ای بسیار ابتدایی است. قطع یک انگشت، لازمه استفاده از آن است. علاوه بر این، یک کمان، یک سپر و شمشیرهای متعدد، نیزه و چاقوهای پرتاب شوند دیگر تجهیزات جنگی هستند.

•  قهرمان داستان (در زمان گذشته) در ابتدا هیچ نامی ندارد. اما در ادامه که به نماد رستگاری تبدیل می‌شود شخصیت‌های دیگر او را “شِد” (Shed) صدا خواهند کرد. بخش اعظمی از داستان حول نجات مردمان سرزمین قهرمان داستان از بردگی خواهد بود.

•  ایده رم باستان نیز در استدیو بسیار مورد توجه بود. به این ترتیب که سزار یک تمپلار بود و ایدئولوژی خود را در میان مردم بسیار رواج بخشید و سناتورهایی که او را به قتل رساندند جزئی از انجمن‌برادری بودند. مشخص نیست این ایده در حال حاضر در چه وضعیتی به سر می‌برد.

•  توانایی‌های شخصیت از طریق یک درخت استعداد بدست می‌آیند. این امکان با درخت مهارت شدیدا تفاوت دارد و در آن واحد تنها می‌توانید تعدادی توانایی مشخص را در اختیار داشته باشید. یک درخت مربوط به توانایی‌های مبارزه‌ای، دیگری مخفی‌کاری و مورد آخر نیز مربوط به توانایی‌های حرکتی است.

•  در مورد پوشش‌ها، تعدادی پوشش از پیش تعیین شده وجود دارد (مانند همه قسمت‌های سری). اما تجهیزاتی متفاوتی هم هستند که با خرید آنها می‌توانید ظاهر خود را تغییر دهید. تجهیزات شخصی‌سازی و ظاهری Unity را تصور کنید، اما با امکانات بی‌مصرف کمتر نسبت به آن.

•  شخصی‌سازی شخصیت بیشتر شبیه Unity است تا Syndicate.

•  می‌توانید هر زمان که خواستید از نقاب استفاده کرده یا آنرا درآورید.

آپدیت: لحظاتی قبل در 4chan جزئیات بیشتری منتشر شد. در ادامه این جزئیات دقیق را نیز مطالعه نمایید.

•  تصویر دوم مربوط به نمایش E3 است. شما کروکودیل (او یک حیوان است) را کشته و سپس با “شادیا” (Shadya) ملاقات خواهید داشت. در ملاقات با شادیا از سوی گاردهای رومی مورد حمله قرار می‌گیرید، آنها را کشته و با قتل یک ژنرال کار را تمام می‌کنید.

•  برج‌ها در این قسمت نیز حضور خواهند داشت (بجز در برخی از ریفت‌ها). زمانی که به بالای برج‌ها رسیدید، بجای استفاده از دید عقابی (eagle vision) از عقاب خود استفاه خواهید کرد.

•  اساسین دوران مدرن در واقع شارلوت است. در این بخش هدف شما یافتن “آنخ” (ankh) است.

•  در یکی از ریفت‌ها (آنومالی‌های زمانی) بار دیگر کنترل آرنو (قهرمان Unity) را در جریان تهاجم ناپلئون به قاهره سال 1799 به دست خواهید گرفت. قتل کلئوپاترا توسط “آمنت” (Amunet، اساسینی که در AC2 وارد مقبره او شدیم.) در اسکندریه 30 قبل از میلاد و بخش کوتاهی از “خروج” [عبور حضرت موسی و یارانش از دریای سرخ] (که پیچیدگی‌های زیادی هم دارد) دیگر آنومالی‌های زمانی هستند.

•  کمی به زبان Coptic و Demotic صحبت می‌شود اما اغلب دیالوگ‌ها به زبان انگلیسی اما با لحجه خاص هستند.

•  اواخر قرن اول تا اوایل قرن دوم میلادی بازه زمانی وقایع این قسمت است.

•  بیشتر قایق‌رانی‌ها در رود نیل انجام می‌شود. می‌توانید تا‌حدی به دریای مدیترانه هم سفر کنید اما نه بیشتر. یونان از بازی حذف شده است.

•  نام قهرمان اصلی “بالِک” (Balek) است.

•  مقبره‌ها بازخواهند گشت.

•  می‌توانید همانند AC1 از هیدن بلید در نبردها استفاده کنید.

•  نبردهای دریایی در حد پرتاب نیزه به سمت دشمنان است.

•  می‌توانید قایق خود را تجهیز کنید، سیستم ارتقا قایق‌ها مشابه ارتقا ارابه‌ها در Syndicate است.

 \ردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *